וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נעצר בידי שוטר ונפצע אנושות מזרוע מנוף

רוסיה: נהג בן 28 התבקש לעצור, ובעת ששוחח עם השוטרים חלף על פניו מנוף והזרוע שהייתה מסובבת הצידה פגעה בראשו. נהג המנוף נעצר שיכור. "אם לא הייתי נתפס לא הייתי שם לב"

עריכה: יאיר דניאל

נהג מרצדס בן 28 ברוסיה נפצע באורח אנוש מפגיעת זרוע של מנוף שחלף על פניו במזרח המדינה. האירוע התרחש השבוע כששוטרים ביקשו מהצעיר לעצור בצד, לאחר שהבחינו שנסע ללא לוחיות רישוי בעיר חברובסק. הנהג יצא מהמכונית כדי למסור לשוטרים את רישיונותיו. בזמן ששוחח עם השוטרים, מנוף חלף על פניהם כשמסיבה לא ברורה הזרוע שלו הייתה פתוחה הצידה וזו פגעה בנהג בראשו והוא נפל ארצה.

תיעוד: נעצר בידי שוטר - ונפצע אנושות מזרוע מנוף.
הזרוע פוגעת בנהג שמשוחח עם השוטר

האירוע כולו תועד במצלמה שהותקנה במכוניתו של נהג אחר שחלף במקום. נהג המנוף המשיך בנסיעתו כאילו לא קרה דבר, והשוטרים יצאו בעקבותיו. בינתיים, עוברי אורח הזמינו אמבולנס למקום, והצעיר פונה עם פגיעת ראש לבית החולים, שם עבר סדרת ניתוחים והוא עדיין מאושפז במצב קריטי.

הנהג הפוגע נתפס בסופו של דבר על ידי השוטרים, ונמצא כי הוא היה בגילופין בעת המעשה. הוא אמר שהוא עדיין לא מבין איך זה קרה, וטען שהזרוע הסתובבה בעצמה. "אם לא היו תופסים אותי, בכלל לא הייתי שם לב והייתי ממשיך לנסוע הלאה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully