וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בצרפת: גל החום הטריף את חתולי הרחוב

חתולי רחוב שהתקיפו אישה בבלפורט, הצליחו להפילה לקרקע ופגעו באחד מעורקיה, מטילים אימה על תושבי המקום. על פי ההערכות, מזג האוויר החם הפך את החתולים לאלימים במיוחד

אישה שהלכה עם כלבה באחד האזורים המתויירים בצרפת נפלה קורבן למתקפה של שישה חתולי רחוב שגררו אותה על הקרקע. האישה בת ה-31 שטיילה בבלפורט שבצפון מזרח חבל פראנש-קונטה, ננשכה בזרועותיה, ברגליה וסובלת מפגיעה באחד מעורקיה.

על פי ההערכות, המתקפה קשורה למזג האוויר החם, דבר שהופך חתולים ליותר אגרסיביים משהם בדרך כלל. ג'וזט גליאוט, אמה של הקורבן, סיפרה כי בתה "חיה בתוך סיוט" מאז הותקפה ביום ראשון. "החתולים קפצו על בתי והצליחו להפיל אותה", אמרה האם. האישה פונתה לבית חולים סמוך וכלבה, שבקושי נפגע במתקפה, טופל במרפאה וטרינרית סמוכה.

לאחר האירוע, המשטרה המקומית אמרה כי המתקפה הייתה "מאוד יוצאת דופן" ולכן "היא מהווה סיבה לדאגה גדולה". עוד נמסר כי "על תיירים בהחלט להיות זהירים – הם בהחלט לא צריכים להתקרב לחתולים כאלה". האירוע עורר בהלה גדולה באזור. וטרינר מקומי סיפר כי מדובר מתקפה חסרת תקדים "שלא ראה אחת כמותה" ב-20 שנים בו הוא במקצוע וסיפר כי לא הצליח למצוא הסבר יחיד להתנהגות החתולים. על פי הדיווחים, מספר מומחים העריכו כי גל החום האחרון גרם לחתולים להפוך לאלימים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully