וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליורש יש שם: ג'ורג' אלכסנדר לואי, הנסיך מקיימברידג'

הדוכס והדוכסית מקיימברידג' הודיעו על שם בנם הבכור, השלישי בתור לרשת את הכתר. ג'ורג' הפעוט הוא בן נינו של ג'ורג' השישי, שמלך בבריטניה במהלך מלחמת העולם השנייה

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

הדוכס והדוכסית מקיימברידג' החליטו לקרוא לבנם הבכור, השלישי בתור לרשת את הכתר, ג'ורג' אלכסנדר לואי. מארמון קנזינגטון נמסרה אתמול (רביעי) הודעה קצרה: "הדוכס והדוכסית מקיימברידג' נרגשים להכריז כי החליטו לקרוא לבנם ג'ורג' אלכסנדר לואי. הוא יקרא מעתה הוד מעלתו, הנסיך ג'ורג' מקיימברידג'".

הזוג המלכותי בחר לדבוק בשמות מסורתיים מאוד: הממלכה כבר ידעה שישה מלכים בשם ג'ורג', מאז עלה ג'ורג' הראשון על הכס ב-1714. האחרון שבהם, ג'ורג' השישי, מלך בבריטניה בין השנים 1936 ל-1952, וידוע בתור מי שהוביל את בריטניה במהלך מלחמת העולם השנייה. בתו, אליזבת השנייה, היא סבתו של אבי התינוק, הנסיך ויליאם.

המלך ג'ורג' השישי והמלכה אליזבת. AP
המלך ג'ורג' השישי/AP

אלכסנדרה הוא שמה האמצעי של מלכת בריטניה והיה גם שמה של בת הזוג של המלך אדוארד השביעי, שמלך מ-1901 עד 1910. השם לואי הוא גם שמו האמצעי של אביו, הנסיך ויליאם והיה גם שמו של הלורד מאונטבטן, דודו של הנסיך פיליפ, דוכס אדינבורו ובעלה של המלכה אליזבת, שנרצח ב-1979 על ידי המחתרת האירית.

למרות כל זאת, ייתכן שבשעה שהנסיך הקטן יומלך למלך הוא יוכתר דווקא בשם אחר ולא יהיה ג'ורג' השביעי. אביה של המלכה אליזבת - ג'ורג' השישי, כאמור - נולד עם השם אלברט, אך בחר להיות מוכתר כג'ורג'.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
הנסיך וויליאם וקייט מידלטון מציגים את בנם התינוק יום לאחר לידתו בפתח בית החולים סיינט מרי, לונדון, 23 יולי 2013. AP
ההורים הצעירים עם המלך לעתיד/AP

המלכה אליזבת ביקרה אתמול את נינה בארמון בפעם הראשונה. היא מסרה כי היא "נרגשת" מהגעתו של הנסיך הקטן. מאוחר יותר ביקר גם הנסיך הארי את אחיינו החדש.

ג'ורג' הפעוט נולד לפני יומיים במשקל 3.798 קילוגרמים. שלשום עזב הזוג המאושר את בית החולים סנט מארי בלונדון, לא לפני שהציגו לעולם את התינוק המלכותי. "אנחנו נרגשים מאוד ורוצים לחזור לחיים נורמליים", אמר הנסיך ויליאם לכתבים שהמתינו מחוץ לבית החולים. הוא הוסיף כי מדובר ב"ילד גדול" ואף התבדח: "תודה לאל, הוא דומה לקייט יותר מאשר לי". כמו כן, הוא סיפר כי לבנו "יש הרבה יותר שיער" מזה שעל ראשו שלו. מבית החולים, שבו נולד גם האב הטרי ויליאם, המשיכו בני הזוג לארמון קנזינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully