וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס של "הרוצחת הסקסית": "המין לא היה משעמם"

רפאל סולסיטו, שהורשע וזוכה יחד עם אמנדה נוקס מרצח סטודנטית בריטית תוך תקיפה מינית, סיפר על מערכת היחסים ביניהם - רגע לפני משפטם החוזר. "היא הייתה כמו ברק שהכה בי"

שלושה חודשים לאחר שהוחלט כי הוא ובת זוגו לשעבר, אמנדה נוקס, ייאלצו לעמוד בפני משפט חוזר באשמת רצח, רפאל סולסיטו מספר על יחסיו האינטימיים עם מי שכונתה "הרוצחת הסקסית". "הקשר שלנו היה אינטנסיבי מאוד, מהיר מאוד", תיאר סולסיטו, אזרח איטלקי בן 29. לדבריו, יחסיו עם הסטודנטית האמריקנית "לא היו משעממים" וכללו "שיחות על פנטזיות".

בדצמבר 2009 הורשעו נוקס וסולסיטו ברצח הסטודנטית הבריטית מרדית' קרצ'ר בשנת 2007, תוך תקיפה מינית שלה. נוקס נשלחה ל-26 שנות מאסר ואילו סולסיטו נידון ל-25 שנים בכלא. נאשם שלישי בפרשה, סטודנט מחוף השנהב בשם רודי הרמן גואדה, נשלח במשפט נפרד ל-16 שנות מאסר. אלא שכשנתיים לאחר גזר הדין, באוקטובר 2011, קיבל בית המשפט את ערעורם של השניים וקבע כי העדויות בתיק אינן אמינות. בחודש מרץ האחרון הפך בית המשפט העליון באיטליה את ההחלטה לזכות את השניים והורה לקיים משפט חוזר בפרשה שהסעירה את איטליה בשנים האחרונות.

סולסיטו ונוקס נפגשו חמישה ימים בלבד לפני שגופתה של קרצ'ר, שהייתה אז בת 21, נמצאה בדירת הסטודנטים שחלקו קרצ'ר ונוקס בעיר פרוג'ה באיטליה. "לא היה לי יותר מדי ניסיון בסקס", סיפר סולסיטו בראיון ל"סאן" הבריטי. "לה היה מעט יותר ממני. נהגנו לישון יחד ויחסי המין שלנו לא היה משעממים. דיברנו על פנטזיות וסיפרנו זה לזה מה אנחנו אוהבים, אבל זה היה נורמלי לחלוטין. היא הייתה כמו ברק שהכה בי".

"מי יודע, אולי עד היום היינו ביחד"

הצעיר האיטלקי, שכמו נוקס מכחיש כל מעורבות ברצח ממנו כבר זוכה, תיאר גם את התחושות לקראת פתיחת המשפט מחדש. "אני מרגיש כמו בסרט אימה עם סרטי המשך", אמר. "לתביעה יש תיאוריה בלי ראיות ממשיות או עובדות. זה כואב מאוד. זה נראה כל כך אישי, כאילו שהם נחושים לגרור אותי בחזרה לסיוט הזה. שרדתי את להבות הגיהינום פעם אחת ועכשיו הם דוחפים אותי בחזרה לתוכן. זה מרגיש כמו מלחמה".

"הייתי בן 23 ופגשתי בחורה נחמדה", הוסיף סולסיטו. "למה לי לרצוח פתאום באלימות מישהי שבקושי הכרתי עם מישהי שהכרתי רק חמישה ימים קודם לכן?", תהה. "אין בזה היגיון". הוא הביע צער על שהרצח קטע את יחסיו עם נוקס. "בגלל מה שקרה, לא קיבלנו את ההזדמנות לראות מה יקרה עם מערכת היחסים שלנו. מי יודע, אולי עד היום היינו ביחד".

בחודש שעבר הבהירה נוקס, היום בת 25, כי אינה מי שחושבים שהיא. "מעולם לא לבשתי בגדי עור ואחזתי בשוט", טענה בראיון לרשת סי.אן.אן. "מעולם לא השתתפתי באורגיה. אף אחד לא אמר אף פעם שלקחתי חלק בפעילות מינית סוטה. אף אחד משותפיי לחדר, אף אחד מחבריי, אף אחד מהאנשים שהכירו אותי שם (באיטליה). זה פשוט המצאה של התביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully