וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהאיטלקים כבר יודעים על עונשו של ברלוסקוני

וירג'יניה דה מרקו, איטליה

25.6.2013 / 16:47

ספקות לגבי כניסתו לכלא של ראש הממשלה לשעבר אפילו לרגע, דאגה לגורל הממשלה, והמשבר שבאמת מטריד אותם. העיתונאית האיטלקייה וירג'יניה דה מרקו בדיווח מיוחד לוואלה! חדשות

אפילו אתרי האינטרנט למבוגרים לא הצליחו להתאפק והקדישו כותרות לסילביו ברלוסקוני, ראש ממשלת איטליה לשעבר שנידון אתמול (שני) על ידי הרכב של שלוש שופטות לשבע שנות מאסר בפועל ושנאסר עליו להחזיק במשרה ציבורית. ברלוסקוני נמצא אשם בניצול לרעה של תפקידו ושידול לזנות של קטינה, צעירה מרוקנית המכונה "רובי שוברת-הלבבות". הדיונים שכל אזרח שמע היום עוד כששתה את האספרסו של הבוקר או ברכבת בדרך לעבודה היו על גזר הדין.

השופטות שגזרו על סילביו ברלוסקוני שבע שנות מאסר בבית המשפט במילאנו, 24 יוני 2013. רויטרס
שלוש השופטות זכו לסרטון מפוקפק לכבודן/רויטרס

כעת, יש שני דברים שכל איטלקי יודע:

הראשון הוא שסביר להניח כי ברלוסקוני לא ירצה עונש מאסר בפועל. מערכת המשפט האיטלקית מאפשרת לנאשם לערער פעמיים, ובארצנו לצדק נדרש זמן, במיוחד אם אתה יכול להרשות לעצמך עורכי דין מתוחכמים. יעברו עוד שנים לפני שההליך, שזכה לשם "משפט רובי", יגיע בסופו של דבר לסופו. וכפי שאנחנו אומרים באיטליה, הזמן הוא התרופה להכל. ברלוסקוני בן ה-76 יודע זאת היטב; והן השופטות והן העם האיטלקי יודעים זאת היטב גם כן.

העניין השני שכולם יודעים הוא שלמשפט - ולגזר הדין – יכולות להיות השלכות פוליטיות קשות. מפלגת הימין בראשותו, "מפלגת העם החופשי", היא חברה נוכחית בממשלה לצדה של המפלגה הדמוקרטית. כעת, אם תומכיו של ברלוסקוני יחליטו למשוך את תמיכתם מהקואליציה כצורה של מחאה על גזר דינו, הממשלה השברירית עלולה ליפול, נפילה כואבת. המדינה נאבקת במשבר כלכלי וזקוקה נואשות למנהיגות המסוגלת להוביל את המדינה מהמים העכורים שבהם אנו שקועים לחלוטין כרגע. רוב האיטלקים כבר עוצרים את נשימתם.

וירג'יניה די מרקו היא עיתונאית בסוכנות הידיעות האיטלקית "אנסה"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סילביו ברלוסקוני ורובי שוברת הלבבות. רויטרס
ברלוסקוני ורובי "שוברת הלבבות"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully