וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצת דרך בחקירת רצח המשפחה שנטבחה בהרי האלפים

ב-2012 הזדעזעו צרפת ובריטניה מרצח משפחת הילי ורוכב אופניים ליד העיר גרנובל. 9 חודשים חלפו מבלי שאותר הרוצח, והיום נעצר אחיו של האב. בעבר דווח שדרש לעצמו את הירושה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

פריצת דרך בחקירת הפרשה שזעזעה את בריטניה ואת צרפת: משטרת אנגליה עצרה הבוקר (שני) גבר בן 54, בחשד לרצח של שלושה מבני משפחה, לרצח אחייניתו ולרצח עובר-אורח בהרי האלפים בשנה שעברה.

העצור הוא זייד הילי, אחיו של סעד הילי - אב המשפחה שנרצחה במכונית שכורה בפאתי העיירה גרנובל. האח נלכד הבוקר בסארי, פרבר דרומי של לונדון, שם גם התגוררה משפחתו של אחיו. הוא חשוד בתכנון הרצח.

זייד הילי הוא האדם הראשון שנעצר בחקירת הפרשה, הנמשכת יותר מתשעה חודשים. אחרי הרצח הוא התעקש כי לו ולאחיו היו יחסים טובים, ואף התנדב לסייע בחקירה.

כותרות נוספות על הטבח באלפים
הבת ניצלה: 8 שעות בחושך מתחת לגופות האם והסבתא
האם סכסוך ירושה היה המניע מאחורי הרצח המסתורי?
אחיו של אב המשפחה הכחיש: לא הזמנתי את ההתנקשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכונית שבה נרצחו בני המשפחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סעד הילי, אשתו איקבאל ואמה סוהילה, נורו כל אחד פעמיים בראש. כמו כן נרצח ביריות רוכב אופניים שחלף בסמוך. שתי הבנות הקטנות של המשפחה שרדו את הטבח: אחת מהן התחבאה מתחת לגופתה של אמה במשך שעות, והשנייה נורתה בכתף בזמן שברחה ברגל והוכתה קשות כשהייתה שרועה על הקרקע והעמידה פני מתה.

החשוד שנעצר כבר נחקר בעבר בחשד שהזמין את הרצח כדי לקבל את הירושה של אחיו. השניים הם בנים להורים ממוצא עיראקי, ואביהם, חדים הילי, מת בספרד לפני שנתיים. הוא הותיר נכסים רבים וכ-800 אלף אירו בחשבון בנק בשוויץ. סעד שכר עורכי דין שימנעו מאחיו גישה אל החשבונות עד ש"סכסוך" כלשהו, שהמניע לו אינו ידוע, ייפתר. בעבר דווח כי לאב היו קשרים עם משטר סדאם חוסיין, והחוקרים בצרפת מעוניינים לבוא לבגדד כדי לחקור את הנושא.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ביתם של בני משפחת הילי מדרום ללונדון. ספטמבר 2012. GettyImages
שוטרת מחוץ לבית משפח הילי בפרבר סארי, ספטמבר 2012/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully