וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מר עולם", אלי האנה, שנמלט מישראל נעצר באיטליה

גלעד גרוסמן

12.6.2013 / 0:10

"מר עולם" לשעבר, שוויתר על אזרחותו הישראלית וברח לאוקראינה בשל אישום נגדו בגין העלמת מס וסחר לא-חוקי בסטרואידים, נעצר בשבוע שעבר באיטליה. מסתמן כי יוסגר לישראל

"מר עולם" לשעבר, אלי האנה, שנמלט מישראל וויתר על אזרחותו הישראלית כיוון שהואשם בהעלמת מס ובמעורבות ברשת לסחר בינלאומי בסטרואידים, נעצר בשבוע שעבר באיטליה. הוא בא למדינה כדי להשתתף בתחרות לפיתוח גוף. הרשויות בישראל הוציאו נגדו צו מעצר בינלאומי, וצפויות לבקש את הסגרתו.

לפני כשנה פורסם כי האנה, שנודע בישראל כמפתח גוף, עזב את הארץ ועבר לגור באוקראינה, שהעניקה לו אזרחות. ב-2009 הוגש לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגדו בגין ייבוא סטרואידים מחוץ לארץ והעלמת הכנסות בגובה של כ-13 מיליון שקלים. על פי כתב האישום, האנה ייבא, מכר ושיווק את הסטרואידים והתרופות לצורכי פיתוח גוף שלא כדין. על פי גורם הבקיא בפרטי הפרשה, האנה הגיע בשבוע שעבר לעיר הסמוכה לפירנצה כדי להשתתף בתחרות פיתוח גוף.

בשל צו המעצר הבינלאומי שהוצא נגדו, הרשויות בשדה התעופה עצרו אותו. על לפי מידע שהגיע לוואלה! חדשות, האנה צפוי להגיע בהמשך השבוע לדיון בבקשת המשטרה המקומית להאריך את מעצרו. לאחר מכן, סביר להניח, ישראל תגיש בקשה רשמית להסגירו. כיוון שבין ישראל לאיטליה קיים הסכם הסגרה, קיימת סבירות גבוהה ש"מר עולם" אכן יוסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully