וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנסיך הארי הגן על הומו מחיילים שהתנכלו לו"

בספר שכתב ג'יימס וורטון, ששירת תחת פיקודו של הנסיך הארי, הוא טען כי מפקדו נחלץ לעזרתו והגן עליו מפני חיילים שניסו לתקוף אותו על רקע נטייתו המינית. "הוא שם לכך סוף"

הנסיך הארי נחלץ לעזרת חייל ששירת תחת פיקודו בצבא המלכה, והגן עליו מפני חבורת חיילים שהתכוונה לתקוף אותו אותו על רקע נטייתו המינית – כך עולה מספר חדש שהוציא לאור החייל, ג'יימס וורטון, שהשתחרר מהצבא. העיתון "טיימס" הלונדוני דיווח הלילה (ראשון) כי וורטון, הומוסקסואל מוצהר, כתב בספרו כי הוא הותקף בשנת 2008 על ידי "שישה סמלים עצבניים במיוחד", שהאשימו אותו כי הפיץ שמועות בנוגע לנטייתו המינית של אחד מהם.

הנסיך הארי מגיע לארצות הברית, לאימון בהטסת מסוקי אפאצ'י, 2011. AP, AP
פתר את הבעיה. הנסיך הארי/AP, AP

וורטון שירת כרובאי בחיל הפרשים, ובמהלך תרגיל שנערך בקנדה, הוא סיפר לנסיך כי "עומדים להרוג אותו". "עליתי לעמדה וסיפרתי להארי בדיוק מה קרה", כתב וורטון בספרו. "לא החסרתי פרטים, סיפרתי לו כל מה שקרה, לא יכולתי לעצור את הדמעות", הסביר פקודו לשעבר של הנסיך, והוסיף: "אמרתי לעצמי שאני הולך לפתור את הבעיה הזו אחת ולתמיד". וורטון כתב כי הוא חשש תחילה שהקצין הנחוש רק יחמיר את המצב, אך נוכח לדעתו שהוא נרתם לעזרתו. "הנסיך הארי נעמד לצדי והוא שם לזה סוף. הייתי קרוב מאוד להפוך לקורבן של תקיפה, אך ניצלתי. הוא הגיע אחרי 10 דקות ואמר לי שהבעיה נפתרה", כתב.

כשנה לאחר המקרה התפרסם וורטון ברחבי הממלכה כיוון שהיה החייל ההומוסקסואל הראשון שהופיע על שער המגזין הרשמי של צבא בריטניה. לדבריו, הוא פגש לראשונה את הנסיך הארי בשנת 2007. "הוא הביט בתמונה שלי עם בן זוגי, שתליתי בחדרי, ואמר לי שאנחנו נראים טוב ביחד", סיפר, והוסיף כי הנסיך אף שיתף אותו בחוויותיו המיניות. בארמון באקינגהם סירבו להגיב על דבריו של וורטון בספרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully