וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין קשר בין דקירת החייל בפריז לרצח בלונדון"

26.5.2013 / 15:17

נשיא צרפת פרנסואה הולנד אומר כי אין קשר בין שני האירועים, אך במשטרת צרפת מודים שייתכן שהדוקר שאב השראה מרצח החייל בבריטניה. התביעה בצרפת: מדובר באירוע טרור

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

בזמן שהרשויות מנהלות מצוד אחר החשוד בדקירת החייל בפריז, נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, אומר כי לא מסתמן קשר בין מקרה זה לרצח החייל בלונדון ביום רביעי בשבוע שעבר. החייל הצרפתי, סדריק קורדיה, נדקר אתמול (שבת) בזמן שהיה בסיור ברובע לה דפאנס בפריז ואושפז במצב יציב. הנשיא הולנד, ששוחח עם כתבים באתיופיה, אמר כי לפי שעה לא ניתן לקשר בין המקרים.

התביעה בפריז אמרה כי היחידה ללוחמה בטרור מטפלת במקרה. הדקירה תועדה במצלמות, והדוקר תואר כבעל חזות צפון-אפריקנית. הוא עטה זקן ולבש גלבייה מתחת לבגדיו. הוא ניגש אל החייל שהיה בסיור בתחנת רכבת תחתית, דקר אותו בגב ונמלט לתוך קהל גדול שהיה במקום.

דקירת חייל, פריז, צרפת. מאי 2013. AP
שוטרים מסיירים באזור הדקירה/AP

שר הפנים של צרפת, מנואל ואלס, אמר בטלוויזיה כי "יש כמה אלמנטים - בהם האופן הפתאומי של המתקפה - שיכולים לגרום למישהו להאמין שיש נקודות דמיון עם מה שקרה בלונדון. אבל בשלב הזה, בכנות, אנחנו רוצים להיות זהירים". מנגד, דובר משטרת פריז, כריסטופר קרפין אמר: "לא צריך להיות חד-הבחנה במיוחד כדי לראות שאנשים שואבים השראה ממה שקרה בחו"ל".

מוקדם יותר החודש, אמר הולנד כי הוא מתייחס במלוא הרצינות לאיומים שמשמיע אל-קאעדה לנקום בצרפת בשל מעורבותה הצבאית במאלי. פלג הארגון במגרב האיסלאמי קרא למוסלמים בכל העולם "לתקוף צרפתים ואינטרסים צרפתיים". הגדוד שבו שירת החייל שנדקר הוצב עד לאחרונה באפגניסטן.

בשנה שעברה רצח מוחמד מראח שלושה צנחנים בדרום צרפת. לאחר מכן הוא יצא לטבח בבית הספר אוצר תורה בטולוז, שם הרג ארבעה בני אדם נוספים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully