וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהר הוויסקי: אלפי ליטרים נשפכו מהמפעל בסקוטלנד

במהלך משמרת לילה במפעל "שיבאס" בלבלו עובדי ניקיון בין אלפי ליטרים של המשקה למים מלוכלכים, והזרימו את הוויסקי במורד הביוב. התקלה התגלתה רק כשהבחינו בריח חריף

לא בוכים על ויסקי שנשפך? במפעל הבקבוק של יצרן הוויסקי הידוע "שיבאס" בסקוטלנד אירעה תקלה מצערת, שעלתה למפעל באלפי ליטרים של ויסקי. עובדים במפעל טעו לחשוב שהנוזל הנחשק אינו אלא מי פסולת, ושפכו אותו הישר אל הביוב, כך דווח היום (שני) ברשת BBC. לצערם של הסקוטים, בחברה הדגישו כי הוויסקי לא הגיע לנהר הלוון הסמוך למפעל, או למקור מים אחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לצער התושבים, הוויסקי לא הגיע לנהר הקרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטעות אירעה לפני כשבוע, כאשר במהלך משמרת הלילה ניקו העובדים את הציוד במפעל בעיר דמברטון. התקלה התגלתה כאשר עובדי ניקיון בעיר דיווחו על הריח החריף שעלה מן הביוב. בינתיים, לא ידוע איזה סוג ויסקי מבין הסוגים הרבים שחברת "שיבאס" מייצרת נשפך, ומה הנזק הכספי שנגרם.

דוברת "שיבאס", שהיא יצרנית הוויסקי השנייה בגודלה בעולם, ג'ניפר סטיבנסון, אמרה כי דיווחים לפיהם הושלכו 18,000 ליטרים של ויסקי היו מוגזמים, אך סירבה להגיד כמה ליטרים אכן הושלכו. ברשות המים של סקוטלנד מסרו כי התקלה עלולה לשבש את תהליך טיהור מי השופכין וכי כעת בודקים ברשות כיצד למנוע את הנזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully