וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרצה הקרין בטעות סרט פורנו לסטודנטים - והודח

הפרופסור בן ה-69 סיים הרצאה באוניברסיטה בהולנד ומיהר לגלוש בסרט במחשבו. הוא לא הבחין שהמחשב מחובר למקרן. ההרצאה נשלחה לכל התלמידים - שנדהמו לגלות את הסיום המפתיע

נתפס עם המכנסיים למטה: מרצה מאוניברסיטת ווגנינגן שבהולנד היה כנראה להוט מדיי לגלוש באתר הפורנו החביב עליו, מיד עם תום הרצאה בפני סטודנטים. כשהאולם התרוקן, נכנס הפרופסור בן ה-69 לאתר והחל לצפות באחד הסרטונים, בלי לשים לב שהוא שכח לנתק את הכבל המחבר את המחשב למקרן – והתכנים הלא אקדמיים בהם צפה הוקרנו במסך הגדול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"החדשות נפוצו במהרה". התמונה של המרצה שהופצה בין התלמידים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההרצאה של הפרופסור הבלגי נשלחה, כנהוג באותה האוניברסיטה, לסטודנטים שלו. סטודנט חרוץ במיוחד צפה בהרצאה עד סופה – שם תועדה הטעות של המרצה – ושלח את התיעוד המביך לחבריו ללימודים. "המקרן עדיין עבד, וההרצאות תמיד מצולמות ועולות לאתר האוניברסיטה", סיפר מקור בקמפוס לאתר The Sun. "החדשות נפוצו במהרה באוניברסיטה ותמונת הפרופסור כשהמסך ברקע נשלחה בפייסבוק ובטוויטר". התמונה נפוצה ברחבי האוניברסיטה עד שהיא הגיעה לידיו של גורם בהנהלה.

הפרופסור, שהגיע לאוניברסיטה כמרצה אורח, קיבל הודעה מההנהלה כי לא ישוב ללמד בווגנינגן. הוא לימד כימיה של המזון באוניברסיטה ונחשב ל"מרצה מצוין" בקרב התלמידים. בעבר כתב ספר על בטיחות המזון ברשת מסעדות גדולה והיה מרצה אורח באוניברסיטת ווגנינגן במשך שנים. המרצה מצידו, הסביר כי הגיע בטעות לאתר ולא השתמש פעמים רבות בעבר במחשב נייד, כך שהתקרית הייתה תאונה. מדוברת אוניברסיטת ווגנינגן נמסר כי "המרצה לא ישוב ללמד כאן. אסור לצפות באתרים מסוג זה באוניברסיטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully