וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה כלבבו: מפגינות ערומות תקפו את ברלוסקוני

שלוש נשים זינקו על ראש הממשלה לשעבר שהגיע להצביע בקלפי במילנו, כשלגופן הכיתוב "מספיק עם ברלוסקוני". שוטרים אזקו אותן, וסיפקו להן מחסה מפני מהשלג - בתוך הניידת

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

שלוש מפגינות ערומות זינקו הבוקר (ראשון) לעבר ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, בקלפי במילנו. הנשים נשאו על גופן את הכיתוב "באסטה ברלוסקוני" ("מספיק עם ברלוסקוני") והתפרעו בקלפי כשהתעמתו עם המאבטחים שניסו לעצור אותן. שלוש הנשים ניסו להגיע אל ברלוסקוני, שהיה מוקף בעיתונאים בבואו להצביע בבחירות הכלליות שנערכות היום ומחר ברחבי איטליה.

לקריאה נוספת
איטליה בוחרת: האם ברלוסקוני שוב יהרוס לכולם?
הפנסיונרים ועקרות הבית יכריעו הבחירות באיטליה?

שלוש הנשים - המשתייכות לארגון רב המעללים "פמן" (FEMEN), שנשותיו מרבות במפגני עירום דומים ברחבי אירופה זה מספר שנים - זינקו אל מעבר לכמה שולחנות, אך לא הצליחו להגיע לראש הממשלה לשעבר. מאבטחים שהוצבו במקום מיהרו להשתלט על הנשים, ושוטרים כיסו אותן במעילים ואזקו אותן. השוטרים המשיכו להיאבק בנשים כדי להכניס אותן לניידת שחנתה במקום, כל זאת תחת מעטה של שלג כבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטרים משתלטים על המפגינות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברלוסקוני, שכיהן כבר שלוש פעמים כראש ממשלת איטליה, חזר לאחרונה לזירה הפוליטית למרות שהוא שקוע עד צוואר בפרשות משפטיות שונות ואף נידון לארבע שנות מאסר בגין הונאת מס. הוא כרת ברית עם תנועת "הליגה הצפונית" הימנית, והסקרים האחרונים חוזים לו את המקום השני או השלישי בבחירות.

ברלוסקוני, איל הון שניצל היטב את שליטתו בתקשורת בשבועות האחרונים לתעמולת בחירות, למעשה לא הביע רצון של ממש לכהן כראש ממשלה. עם זאת, החשש העיקרי הוא שברלוסקוני יתקע מקלות בגלגלי כל ממשלה שתקום, לחרדת המשקיעים הזרים וממשלות האיחוד האירופי, ובראשן גרמניה, שהביקורת שהשמיעה על התנהלותו הכלכלית תרמה להתפטרותו ב-2011.

סילביו ברלוסקוני מצביע בקלפי. מילאנו, 24 בפברואר 2013. רויטרס
ברלוסקוני בקלפי במילאנו, הבוקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully