וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפשה באתר מפות - ומצאה את החבר עם אישה אחרת

צעירה מרוסיה השתמשה בשירות מפות מקוון כדי לאתר כתובת, ונדהמה לגלות את בן זוגה צועד עם אהובתו לשעבר. "הלב שלי נשבר", סיפרה. כעת היא מעדיפה לגלוש באתרים אחרים

שירות גוגל "סטריט וויו" אמנם נחשב ליעיל ביותר, אך הוא גם נודע לשמצה באופן שבו הוא פוגע לעתים בפרטיותם של המצולמים בו. לא אחת צולמו במסגרת השירות אנשים עירומים - או זוגות המקיימים יחסי מין.

שירות מקביל ברוסיה, של מנוע החיפוש "יאנדקס", הוביל לאחרונה לפרידתם של זוג אוהבים, שהיו אמורים להינשא. בניגוד לשירות האמריקני המטשטש את פניהם של האנשים הצועדים ברחוב, השירות הרוסי מציג אותם בפנים גלויים - מה שסייע לצעירה בשם מרינה לזהות את בן זוגה זה חמש שנים מבלה עם אישה אחרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המרשיעה. שירות המפות הרוסי לא מטשטש את פני המצולמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרינה, תושבת העיר פרם, סיפרה לאתר חדשות רוסי כי ניגשה למחשב לחפש כתובת מסוימת, אז "הבחינה בצללית של גבר מוכר". לדבריה, "במבט קרוב, הבנתי מדובר בארוס שלי - סשה, לצד אהובתו הראשונה. כל הספקות שלי התפוגגו כשהבחנתי שזרועו נתונה בגבס, שכן הוא שבר את היד בקיץ שעבר. ברגע הזה, גם הלב שלי נשבר. לא הצלחתי לעצור את הדמעות, ופרצתי בבכי בתוך המשרד שלי".

הצעירה סיפרה כי התעמתה עם ארוסה, והושיבה אותו מול המחשב. "ביקשתי ממנו למצוא את הכתובת במפה. כשהתמונה עלתה, הפנים שלו החליפו צבעים". אחרי הפרידה, מספרת מרינה, היא נמנעת משימוש בשירותי מפות מקוונים - ומעדיפה להעביר את זמנה באינטרנט בגלישה באתרי היכרויות.


צפו בזוג העירום שנתפסו ב-Street View עם המכנסיים למטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully