וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה בבריטניה: קשיש מעורער ניסה לחטוף תינוקת

פיטר לואו, פנסיונר בן 68, התנפל על אמה ההריונית של הפעוטה, היכה אותה בבטנה וניסה לחטוף אותה מידיה בכוח. השופט הגדיר זאת כ"סיוט של כל הורה" וגזר עליו שנתיים בכלא

בבריטניה הגדירו את המקרה הזה כ"סיוט של כל הורה": פיטר לואו, פנסיונר בן 68 הלוקה בנפשו, נשלח השבוע לשנתיים מאסר, לאחר שנאשם כי היכה אישה בהיריון בבטנה וניסה לחטוף מזרועותיה את בתה התינוקת.

ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח כי האירוע התרחש בחודש יוני האחרון בתחנת האוטובוסים המרכזית בעיירה גרימסבי שבמזרח בריטניה. האם בת ה-20, ששמה לא פורסם, התכופפה קדימה על מנת לשים את בתה, תינוקת בת 11 חודשים, בעגלה. אז לפתע חבט לואו בחוזקה בבטנה של האם, שבאותו זמן הייתה בחודש הרביעי של הריונה השני.

מכתב האישום נגד לואו עולה כי בשלב זה איבדה האם את שיווי המשקל, דבר שגרם לנפילתה של התינוקת מזרועותיה. לואו ניצל את רגע החולשה של האם ותפס בידה של התינוקת, אך האם סירבה לשחרר את אחיזתה, וכך מנעה ממנו להימלט מהמקום כשבתה בידיו.

נאלץ לעזוב את עבודתו עקב הצקות הילדים

אך הקשיש המעורער לא ויתר מהר כל כך. הוא המשיך להיאבק באישה, תפס את זרועה וצבט אותה. הוא לא הרפה מניסיונותיו לחטוף את התינוקת, וחזר והיכה את האם בבטנה. כתוצאה מהעימות היא נפלה על ברכיה, ולואו ניסה שוב למשוך את התינוקת בידיה וברגליה. האם, שנחרדה מהאפשרות שמא תפיל את העובר כתוצאה מהמכות, המשיכה להיאבק בלואו בכל כוחה. כל זאת כש"הבת שלה צועקת ובוכה", כפי שסיפרה אנדרו ביילי, התובעת במשפט.

המקרה המצמרר בא על סיומו כאשר עובר אורח הגיע למקום, הבחין בנעשה והחל לצעוק על לואו – שבתגובה לכך נמלט מהמקום. מאוחר יותר עצרה אותו המשטרה הודות לתיאור שקיבלה. התברר כי הוא עבד כמנקה רחובות, אך נאלץ לעזוב את עבודתו עקב התנכלויות והתעללות כלפיו מצד ילדים.

במשפטו טען לואו כי הוא ככל הנראה רק "החזיק בתינוקת", אך זה לא עזר לו. "הוא מהווה סכנה, וצריך למנוע אותה", אמרה ביילי. השופט דיוויד טרמברג הסכים עם עמדתה, ואמר כי "זהו הסיוט של כל הורה, שאדם זר מנסה לחטוף את הילד, בייחוד במקרה כזה שבו יש אם צעירה לבדה, בחודש הרביעי של הריונה". השופט פנה ללואו והביע תקווה כי ילמד את הלקח מהעונש שהוטל עליו, וכי לא יצטרך להגיע שוב לבית המשפט בנסיבות שכאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully