וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: מסוק התנגש בעגורן בלונדון והתרסק לקרקע

מסוק התרסק במרכז לונדון ועלה באש, אחרי שככל הנראה התנגש בעגורן בשכונת ווקסהול. שני בני אדם נהרגו וכמה מכונית על הקרקע נפגעו. עד ראייה: "חשבנו שזה אירוע טרור"

צילום: רויטרס, סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: גדי וינסטוק, מיכאל ברגמן

מסוק התרסק הבוקר (רביעי) במרכז לונדון ועלה באש, אחרי שככל הנראה התנגש בעגורן. עד כה דווח על שני הרוגים, וזהותם טרם פורסמה. שני בני אדם נוספים פונו לבית החולים ומצבם לא ידוע.

כלי תקשורת בבריטניה הציגו תמונות של שריפה ושל עשן כבד המיתמר מאזור ההתרסקות, בשכונת ווקסהול סמוך לנהר תמזה. חלק מהעגורן קרס מעוצמת הפגיעה.

עדי ראייה סיפרו כי המסוק צלל לקרקע ומיד עלה באש. רשת סקיי דיווחה כי ייתכן שהמסוק פגע בבניין שאליו היה מחובר העגורן ובשתי מכוניות על הקרקע. לפי דיווחים ראשוניים, המסוק היה מדגם "אוגוסטה 109". לפי דיווחים מקומיים, אמבולנסים רבים ו-22 צוותי כיבוי הוזעקו לאזור. לא ידוע כמה אנשים נפגעו בהתרסקות והאם יש הרוגים על הקרקע. לא ברור כמה אנשים היו על המסוק פרט לטייס, ולא ידוע אם מדובר במסוק אזרחי או במסוק צבאי.

מאט הארוורסון, עד ראייה במקום, סיפר לסקיי ניוז כי "בתחילה כולם חשבו שמדובר במתקפת טרור". לדבריו, "זה היה מאוד מפחיד, וכולם ניסו לצאת מהבניין. זה קרוב מאוד למטה ה-MI6 וקרוב לאתר הבנייה של השגרירות האמריקנית החדשה". ואולם, במשטרה הבריטית ציינו כי אין חשד שמדובר באירוע טרור.

מסוק התרסק במרכז לונדון. 16 בינואר 2013. רויטרס
אזור ההתרסקות/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכונית עולה באש באזור ההתרסקות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפת אזור ההתרסקות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully