וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: זרקת כדור שלג? אתה מסתכן במעצר

בעיר דרהאם שבאנגליה פורסמה אזהרה לבני הנוער, לפיה ניתן לעצור את מי שייערב את רעהו - או את מכונית רעהו - במלחמת שלג נגד רצונם. במשטרה מרגיעים: זה צעד הרתעתי בלבד

"קרב" בין חברים בפארק מושלג יכול להיות נחמד לפרקים, אך כל מי שספג אי-פעם מכת כדור שלג בעורפו יודע שלעתים המשחק נגמר בכוויות קור ואף בפציעות. באנגליה, כבר ננקטים צעדים חוקיים למען מי שאינם מעוניינים לשחק במלחמות שלג, והמשטרה בעיר דרהאם שבצפון המדינה פרסמה בימים האחרונים אזהרה לציבור, לפיה מי שישליך כדורי שלג עלול להיעצר, אם יתברר שעירב במשחק אדם שלא רצה לשחק.

לפי הבי-בי-סי, האזהרה הופצה בעמודי המשטרה ברשתות החברתיות, במטרה להגיע לכמה שיותר בני נוער, ונכתב בה שאסור להשליך כדורי שלג לעבר כלי רכב ובתים, מפני שמדובר ב"התנהגות אנטי-חברתית", שעלולה לגרום נזק לרכוש או לגרום לתאונות דרכים.

ראש הממשלה ובני משפחתו בשלג, ירושלים, ינואר 2013. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו משליך כדור שלג בירושלים/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

לפי ה"טלגרף", עד כה לא נעצר איש בחשד להשלכת כדורי-שלג, ודובר של המשטרה מסר כי מדובר בצעד הרתעתי יותר מאשר בתגובה ל"גל פשיעת שלג". לדבריו, אם יהיו מעצרים, הרי שיובא בחשבון גילו של החשוד ועברו הפלילי.

חלקים גדולים בבריטניה כולה סובלים בתקופה האחרונה ממזג אוויר קשה. השלג הכבד נערם ברחבי הממלכה המאוחדת וגרם לעשרות תאונות דרכים, וכמה שדות תעופה קטנים אף נאלצו להסיט מטוסים נוחתים לנמלים גדולים יותר. תנועת הרכבות הואטה ועשרות בתי ספר נסגרו עד חלוף הסערה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully