וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת בן-לאדן מתנדבת למען הצבא: "הצדקה היא ערך"

ב-2007 שינתה ג'יין פליקס בראון את שמה והתאסלמה כדי להתחתן עם בנו של מנהיג אל-קאעדה. כיום, זיינה בן-לאדן מתנדבת בלגיון המלכותי: "זה לא משנה מי היה אביו של בעלי"

כמה מבני משפחתו של אוסמה בן-לאדן, שעמד בראש ארגון הטרור הגדול בעולם וחוסל בשנה שעברה, בחרו לעצמם דרך חדשה - כך לפחות מסתמן ממסלול חייה של כלתו. לפי פרסום ב"סאן" הבריטי, זיינה בן-לאדן מתנדבת זה חמש שנים בלגיון המלכות הבריטי, ארגון צדקה הפועל לרווחת חיילי הצבא הבריטי בבני משפחותיהם.

זיינה, בת 56, היא אשתו של עומאר בן-לאדן, אחד מבניו של מנהיג אל-קאעדה שחוסל בפקיסטן בחודש מאי 2011 וגופתו הושלכה לים מנושאת מטוסים אמריקנית. עומאר בן-לאדן, כיום בן 31, הוא בנם של אוסמה בן-לאדם ושל אשתו הראשונה. בראיון עם ה"סאן", אמרה השבוע זיינה: "בעלי מאמין שצריך לכבד אנשים שנלחמים עבור המדינה שלהם, וגם אני מאמינה בזה. זהו ערך שנמצא עמוק בתוך לבי, ואין זה משנה למי אני נשואה".

עומאר בן לאדן, בנו של אוסמה בן לאדן, עם אשתו זיינה. 2008. Nasser Nasser, AP
עומאר בן לאדן ורעייתו זיינה, בריאיון משותף בשנת 2008/AP, Nasser Nasser

זיינה בן לאדן דחתה את הטענות לפיהן היא אינה יכולה להתנדב בעמותה המסייעת לחיילים: "אין זה משנה מי היה אביו של בעלי. מטרה טובה היא מטרה טובה. הצדקה היא חלק גדול מחיי".

שמה המקורי של זיינה היה ג'יין פליקס בראון. לפי פרסום משנת ב-2007 ב"גרדיאן", זיינה פגשה את בנו הרביעי של אוסמה בן-לאדן בטיול במצרים. לאחר מכן התאסלמה, והתפטרה ממשרתה כפקידה במועצה מקומית במחוז צ'שייר שבצפון אנגליה. השניים התחתנו, ועומאר הגיע לבריטניה באמצעות אשרת כניסה שרעייתו הטרייה סייעה לו להשיג. "התאהבתי", סיפרה בשעתו בראיונות לכמה כלי תקשורת, "נישאתי לאדם צנוע ומיוחד מאוד. זו הייתה רומנטיקה ממש כמו בסיפורי האגדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully