וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סוף העולם: נערכים לקראת "העולם החדש"

אחרי שנוכחו לדעת כי נבואת בני המאיה העתיקה לא התגשמה והעולם ממשיך להתקיים, אלפי נביאים, שאמנים וחוזי עתידות התאספו במקסיקו כדי לקבל את העידן החדש

שוטי הנבואה: חיזיון בני תרבות המאיה העתיקה, לפיו העולם אמור היה להגיע לקיצו היום – 21 בדצמבר 2012, לפחות לפי פרשנות רחבה למדי של חובבי תיאוריות וספקולציות, לא התגשמה. צאצאי בני המאיה שחיים במקסיקו, וכן חוקרים וארכיאולוגים, כבר הבהירו שהכתבים העתיקים שהותירו בני התרבות שנכחדה באופן מסתורי לא מנבאים את סוף העולם - אלא בסך הכל את סיומו של מחזור ותחילתו של מחזור חדש, בלוח שנה ששב ומתחדש שוב ושוב. היו גם כאלה שהחליטו להיערך לנורא מכול בכל זאת - אם בסין, רוסיה ואף במקסיקו עצמה, שזכתה לזינוק במספר התיירים בתקופה האחרונה הודות לנבואת השוטים וכן לביקור של אלפי מאמינים.

וודקה, נרות ותרופות: העולם מתכונן לסוף העולם. רויטרס
פירמדות של בני המאיה במקסיקו/רויטרס

"זה בפירוש לא סוף העולם, אלא תחילתו של העולם החדש", ניסתה להסביר לרשת CBS כוכב ג'ונסן-מוסר, אזרחית אמריקנית המגדירה עצמה כנביאה, שהשתתפה בהתכנסות של מאות מאמינים רוחניים במדינת המחוז יוקטאן שבמקסיקו לקראת המעבר לעידן החדש. "הדבר החשוב ביותר זה שנשמור על מציאות חיובית ויפה עבורנו ועבור כוכב הלכת שלנו – לפחד אין מקום כאן", אמרה הנביאה.

טקס הזריחה הקוסמית שבו השתתפה ג'ונסן-מוסר בעיר מרידה, בירת יוקטאן, נפתח בתפילה משותפת של מאות שאמנים, נביאים, חוזי עתידות וקוראים בקריסטלים שהתאספו במקום. גבריאל למוס, אחד המשתתפים, הכריז בפני חבריו כי "אנו נחזיר לעצמנו את היכולת לתקשר בטלפתיה ולהזיז עצמים בכוח המחשבה – כפי שעשו אבותינו הקדמונים". ההמון שצפה בו הניף את ידיו והריע לו. אק-טה, שאמאן אינדיאני שלקח חלק פעיל בטקס, הסביר למשתתפים כי "אנו מכינים עצמנו לקראת קבלת שדה מגנטי חזק בעוצמתו הישר ממרכז הגלקסיה". חלק מהמשתתפים העדיף להישאר עם רגליים על הקרקע, והכין עצמו לקראת "העולם החדש", כדברי הנביאה גונסן-מוסר. "זה יהיה קשה בהתחלה, כיוון שעלינו להשלים את מלאכת הטיהור של העולם, שנותרו בו עוד הרבה דברים רעים", הסבירה ויולטה סימארו מצרפת, שהשתתפה בטקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully