וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני מאורס: "מאוהב בנפוליטנית בת 27"

17.12.2012 / 12:50

ראש הממשלה לשעבר ניצל ריאיון בטלוויזיה כדי לספר על "פרנצ'סקה, שהיא יפה מבפנים כמו מבחוץ". לדבריו, אם רה"מ מונטי לא יחזור בו מכוונתו לפרוש, הוא עצמו יתמודד לתפקיד

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

ראש הממשלה לשעבר של איטליה, סילביו ברלוסקוני, הצהיר שוב כי הוא מוכן למשוך את מועמדתו לקדנציה נוספת בתפקיד, אלא אם ראש הממשלה הנוכחי, מריו מונטי, יהיה מוכן להתמודד לכהונה נוספת ולעמוד בראש קואליציה מתונה.

את הדברים אמר ברלוסקוני אמש (ראשון) בריאיון נינוח לאחד מערוצי הטלוויזיה שבבעלותו. את הריאיון ניצל ברלוסקוני כדי להציג לציבור באופן רשמי את ארוסתו החדשה. "זו פרנצ'סקה, ויש פער של 49 שנים ביני לבינה", אמר בהתרגשות. הוא סיפר כי "גם היא נפוליטנית" והרעיף עליה מחמאות: "היא יפה מבחוץ אבל יפה יותר מבפנים ומסבה לי אושר מתמשך. היא קרובה אליי מאוד ואוהבת אותי מאוד".

ראש ממשלת איטליה מריו מונטי משוחח עם עיתונאים לאחר שהכריז על הקמת ממשלתו בארמון הנשיאות ברומא, 16 בנובמבר 2011. רויטרס
ראש ממשלת איטליה, מריו מונטי. תחת לחץ גדול להישאר בתפקידו/רויטרס

מפלגתו של ברלוסקוני, PDL ("מפלגת העם החופשי") תמכה בממשלת הטכנוקרטים של מונטי עד לפני עשרה ימים. הסרת התמיכה זירזה את מונטי להודיע על כוונתו להתפטר. הבחירות המוקדמות לראשות הממשלה ככל הנראה יתקיימו בחודש פברואר. מנהיגי השמאל והמרכז באיטליה מגבירים לאחרונה את הלחץ שהם מפעילים על מונטי לרוץ לכהונה נוספת, חרף הודעתו כי בכוונתו להתפטר מתפקידו.

בחודש אוקטובר נידון ברלוסקוני לארבע שנות מאסר בגין העלמות מס, והודיע כי בכוונתו לערער על גזר הדין. הוא הורשע בהונאת הרשויות במסגרת רכישת זכויות על סרטים אמריקאיים, שאת הרישיון לשדרם באיטליה רכש מחברה זרה כדי להימנע מדיווח על ההכנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully