וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני נידון לארבע שנות מאסר בגין העלמות מס

ראש ממשלת איטליה לשעבר הורשע בהונאת מס, במסגרת רכישת זכויות על סרטים אמריקאיים, שאת הרישיון לשדרם בארצו רכש מחברה זרה כדי להימנע מדיווח. הוא צפוי לערער על העונש

ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, נידון היום (שישי) בבית משפט במילאנו לארבע שנות מאסר בגין העלמת המסים בה הואשם, שהתמקדה ברכישת זכויות על סרטים אמריקאיים שביקש לשדר בערוץ טלוויזיה איטלקי שבבעלותו. ברלוסקוני צפוי לערער על העונש, כשלזכותו יעמדו שני הליכי ערעור שעשויים למנוע כניסתו לבית הסוהר.

ברלוסקוני הורשע יחד עם אדם נוסף עמו רכש זכויות על הסרטים, כאשר את התשלומים עבור הרישיון לשדרם באיטליה העבירו השניים דרך חברות זרות, במטרה להימנע מתשלום מס. התביעה ביקשה לגזור על ראש הממשלה לשעבר שלוש שנים ושמונה חודשים, אולם לרשות ברלסקוני אפשרות לערער בשתי ערכאות. עורכי דינו של ברלוסקוני אמרו כי גזר הדין הוא "פשוט לא ייאמן", וכי הם מקווים ל"גישה שונה" מצד בית הדין לערכאות.

ברלוסקוני והמורשע הנוסף יצטרכו גם לשלם קנס בגובה עשרה מיליון אירו לרשויות המס. נגד ברלוסקוני עומדים עוד מספר אישומים, בהם אישום בגין שידול קטינה לזנות, במהלך מסיבות מין בביתו, שזכו זה מכבר לכינוי "בונגה בונגה". על פי האישום, ברלוסקוני קיים יחסי מין בתשלום עם רקדנית הבטן ממוצא מרוקאי קארימה אל-מהרוג, כשהייתה בת 17 בלבד.

למרות האישומים - ברלוסקוני שקל קאמבק וחזר בו

על אף שהודח בבושת פנים מראשות ממשלת איטליה בשנה שעברה לנוכח קריסת הכלכלה, והעובדה שעמד לארבעה משפטים שונים, אחד מהם באשמת שידול קטינה בת 17 לזנות, איטליה כולה התעסקה בקיץ האחרון בספקולציות בדבר קאמבק נוסף של ברלוסקוני, והאפשרות שיחזור להוביל את הימין הפוליטי במערכת בחירות מוקדמת ויתמודד שוב על ראשות הממשלה. לפני מספר ימים הודיע ברלוסקוני, אשר מילא את תפקיד ראש הממשלה כבר במשך שלוש קדנציות נפרדות במהלך שני העשורים האחרונים, כי לא יתמודד שוב.

מפגין נגד ראש ממלשת איטליה סילביו ברלוסקוני, רומא, 15 באוקטובר 2011. Angelo Carconi, AP
הפגנות נגד ברלוסקוני בשנה שעברה, על רקע המשבר הכלכלי/AP, Angelo Carconi

ברלוסקוני, איש עסקים מיליונר החולש על אימפריית תקשורת וספורט, סיפק ביוני האחרון את האינדיקציה הברורה ביותר לכך שתכנן ברצינות מוחלטת חזרה נוספת לשדה הפוליטי, כשבנאום בפני קהל של פעילי ימין צעירים, יצא במספר התבטאויות שכאילו נלקחו מתוך קמפיין בחירות פעיל. "אני עובד על פתרונות", אמר בין היתר, לפי דיווח ה"גרדיאן". "אני עדיין פה". עוד הוסיף: "תנו לי 51% (מהקולות)". למשמע הקריאה הזו, לפי הדיווחים, נעמד הקהל הצעיר על רגליו והחל להריע: "סילביו, סילביו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully