וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סירבה לשלם על הנסיעה, חטפה אגרוף מהנהג

צעירה בת 25 מקליבנד עלתה לנסיעה שגרתית באוטובוס וטענה שאינה יכולה לשלם כי שכחה את תיקה בבית. הנהג לא קיבל את ההסבר ובין השניים התגלע עימות שהידרדר במהרה לאלימות

צילום: סרטון חובבים שהועלה ליוטיוב, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

שידאה ליין, בת 25 מקליבלנד שבארצות הברית, בוודאי תרצה לשכוח את החוויה המפוקפקת שעברה בנסיעה שגרתית באוטובוס. הצעירה עלתה כמו בכל יום לנסיעה באוטובוס, אך סירבה לשלם, בטענה ששכחה את התיק שלה בבית.

הנהג, ארטיס יוז, לא הסכים לוותר לה בשום אופן, ובין השניים התפתח ויכוח קולני שנגרר במהרה לאלימות. ליין החלה לצעוק ולקלל את יוז, ובשלב מסוים תפסה בגרונו וירקה עליו. זה היה הקש ששבר את גב הגמל. אל מול הנוסעים ההמומים, יוז הכה את ליין וזרק אותה מחוץ לאוטובוס. לשוטרים שהגיעו אחר כך הסביר כי עשה זאת בין השאר, משום שהיא סיכנה את שאר הנוסעים.

יוז סיפר שאחרי עימות מילולי עמה היא שילמה את דמי הנסיעה ואמרה לו: "אתה כלב ואימא שלך כלבה", ואף איימה שאם הוא ימשיך לדבר אליה היא תירק עליו - מה שאכן קרה זמן קצר לאחר שהאיום נזרק לאוויר. מיד לאחר התקרית יוז אמר לשוטרים שהוא מעוניין להגיש תלונה נגד ליין, אך שבוע לאחר מכן הוא חזר בו.

ליין, אימא לילדה בת ארבע, לא נעצרה ולפי פרופיל הפייסבוק שלה היא בכלל "בן אדם של אנשים". תיעוד העימות גרר מחאה ציבורית הקוראת להשעות את יוז מתפקידו. גולשים רבים הגדירו את התנהגותו כ"לא מקובלת בעליל", אך עבור הנוסעים האחרים באותו אחר צהריים, יוז היה הגיבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully