וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחקה ב"תמימות המוסלמים" - ותובעת: "הונו אותי"

שחקנית שהשתתפה בסרט שעלג לנביא מוחמד, טוענת כי שימשה "בובה ששירתה את השקפותיו הגזעניות" של היוצר, נקולה בסלי נקולה, ומאיימת: "אתבע גם את גוגל אם לא יוסר הסרטון"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

סידני לי גרסיה, שחקנית שהשתתפה בסרט "תמימות המוסלמים", שעורר הפגנות אלימות ברחבי עשרות מדינות בעולם הערבי ומחוצה לו, הגישה אתמול (רביעי) תביעה נגד יוצר הסרט, נקולה בסלי נקולה, בגין הונאה. לטענת גרסיה, נאמר לה כי מדובר ב"סרט הרפתקאות במדבר הערבי", שייקרא "לוחם המדבר". "לא חשבתי לרגע ששימשתי בובה ששירתה את השקפותיו הגזעניות של נקולה, אותן אני דוחה לחלוטין", אמרה גרסיה.

בנוסף לתביעה, שהוגשה בבית המשפט העליון של לוס אנג'לס, איים עורך דינה של גרסיה לפעול גם נגד חברת גוגל, בשל העובדה שהסרט פורסם באתר "יוטיוב", הנמצאת בבעלותה - ודרש כי יוסר מהרשת, בטענה שמדובר בפגיעה בפרטיותה של גרסיה.

הסערה בעולם הערבי בתגובה לסרט - סיקור מלא בוואלה! חדשות
כוננות בנציגויות צרפת בעולם בשל פרסום איור שלעג למוחמד
צרפת אסרה הפגנת מוסלמים בפריז: "לא יאיימו עלינו"
יצא מהבונקר: נסראללה גינה בפומבי הסרט האמריקאי

נקולה בסלי נקולה, החשוד בהפקת הסרט הלועג לנביא מוחמד, מובל לחקירה בארה"ב. רויטרס
"הוא הונה אותי". יוצר הסרט, נקולה בסלי נקולה/רויטרס

בנוסף לגרסיה, טען אתמול יוסף נסראללה, נוצרי-קופטי מקליפורניה, שציוד הצילום שלו שימש לעשיית הסרט העולב בנביא מוחמד, כי נקולה רימה אותו בנוגע לתוכנו המסית. בהצהרה שפורסמה בבלוג אמריקאי, אמר נסראללה כי הוא היה קרבן של "הטעיה ושקר", שכן לדבריו, נקולה שינה את תוכן הסרט ללא ידיעתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צרפת: תוגברה האבטחה סביב שגרירויות רבות בעולם

בבית המשפט המחוזי בירושלים יתקיים היום דיון בבקשה למנוע זמנית את פרסום הסרט "תמימות המוסלמים" באתר "יוטיוב" בישראל. בצרפת, לעומת זאת, לא סייעו לממשלה אזהרותיה מפני החרפת התגובות לסרט, כשאתמול המגזין הצרפתי הסאטירי, "שרלי הבדו", הופץ לדוכנים כשעל שערו קריקטורה הלועגת למוסלמים. הקריקטורה מציגה גבר מוסלמי רתוק לכיסא גלגלים, שנעזר ביהודי חרדי כדי להתנייד. האיור מופיע תחת הכותרת "אסור ללעוג".

בעקבות הקריקטורה: הממשלה אסרה הפגנת מוסלמים. רויטרס
שער העיתון "שרלי הבדו" שהופץ אתמול. "אסור ללעוג"/רויטרס

הממשלה בצרפת הודיעה אמנם כי לא תפעל לצנזר את העיתון, אך במקביל יצאה הודעה ממשרד החוץ בפריז כי הציב אבטחה מסביב לשגרירויות רבות בעולם, והודיע כי ביום שישי לא תהיה בהן קבלת קהל, מחשש למהומות בסמוך לתפילות במסגדים. לא פורטו שמות השגרירות, אך נאמר כי מדובר בארצות שבהן יש חשש ממהומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully