וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידו הטוב? כלב לחץ על ההדק וקטע את יד בעליו

תושב צרפת שיצא לצוד איילות עם כלביו סיים את המסע בבית החולים, אך הכדור היחיד שנורה היה זה שנפלט לעברו. עם זאת, הוא לא נוטר טינה: "הוא כלב מקסים, זו לא אשמתו"

תושב צרפת בן 55 שיצא עם כלביו למסע ציד, תכנן לחזור לביתו עם שלל של כמה איילות. לרוע מזלו, את הירייה היחידה באותו יום ירה דווקא אחד הכלבים, וכתוצאה ממנה נותר האיש עם יד אחת בלבד.

הצרפתי, ששמו רנה, סירב לפרסום שם משפחתו. הוא סיפר לתחנת הרדיו המקומית "פראנס בלו פריגורד" כי יצא לעוד מסע ציד שגרתי של איילות, ביחד עם שלושת הכלבים שלו, מסוג באסט האונד כחול, סמוך לעיר מגוריו בדרום-מזרח המדינה. שני הכלבים הבוגרים החלו לרוץ אחרי חיה שהייתה לפניהם, בעוד שהצעיר נצמד בנאמנות לבעליו. "לפתע הוא קפץ עליי, כאילו במטרה לחבק אותי", סיפר האיש. "ברגע שהוא קפץ, היד שלו לחצה על ההדק של הנשק שלי".

עד מהרה התברר שחברו הטוב ביותר של האדם הוא גם קלע לא רע: הכדור שנפלט מהנשק, פגע בידו של רנה. הוא החל לקרוא לבנו, שהיה בקרבת מקום, אך הבן לא הצליח לסייע: הרופאים בבית החולים בורדו שאליו הוטס רנה, קבעו כי הפגיעה הייתה קשה מדי ונאלצו לכרות את ידו.

הכתב המקומי שדיבר עם קורבן הציד, סיפר לרשת ABC האמריקאית כי הוא ישהה במשך שבוע לפחות בבית החולים, לצורך התאוששות. אם ציפיתם שהאיש יכעס על כלבו הסורר, בהחלט טעיתם. "זו לא אשמתו של הכלב. הוא מקסים", אמר הבעלים, שציין כי הכלב עדיין צעיר, ולכן הוא רק מתאמן ועוד לא החל לצוד.

למרבה ההפתעה, למרות שאיבד את ידו, הצהיר רנה כי הדבר שהוא מחכה לו יותר מכל כרגע הוא לחזור לציד מקצועי - בדיוק ביער שבו קרתה התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully