וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תמונות עירום של קייט פורסמו במגזין איטלקי

למרות התביעה שהגיש הזוג המלכותי נגד "Closer" הצרפתי, באיטליה לא חיכו לפסיקת בית המשפט, ושחררו תצלומים נוספים של הנסיכה. שני המגזינים שייכים להוצאה של ברלוסקוני

בית המשפט בפריז הורה היום (שלישי) למגזין הצרפתי "Closer" למסור את תמונות העירום של הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, שצולמה בחודש שעבר ללא חלק עליון בזמן חופשה בצרפת עם בעלה, הנסיך וויליאם. אלא שבאיטליה לא חיכו לפסיקה בצרפת: אמש פרסם מגזין הרכילות האיטלקי "צ'י" סדרה של 26 תצלומים של מידלטון, ובהם גם כאלה שלא פורסמו בשבוע שעבר במגזין הצרפתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המגזין פרסם תמונות שעדיין לא נחשפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגיליון שנחת אמש בדוכנים מציג על גבי השער מונטאז' של החופשה של בני הזוג המלכותי בדרום צרפת בחודש שעבר. בין התמונות שטרם פורסמו, הציג המגזין האיטלקי תצלום שבו נראית מידלטון מורחת קרם שיזוף על ישבנה.

קייט נגד ברלוסקוני

יש לציין כי שני המגזינים, האיטלקי והצרפתי, שייכים לבית ההוצאה לאור "מונדאדורי", שבבעלות ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני. בשבוע שעבר, הגישו בני הזוג המלכותי בקשה לצו מניעה נגד "מונדאדורי", על מנת לאסור פרסומים נוספים של התצלומים, וכן תביעה אזרחית על סך 5,000 אירו.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מגזין צרפתי שפרסם תצלומי עירום של הנסיכה קייט מידלטון. ספטמבר 2012. רויטרס
תמונות העירום של מידלטון על שער ה"Closer"/רויטרס

עורך המגזין האיטלקי, אלפונסו סיגנוריני, מסר לכלי התקשורת בסוף השבוע כי הוא אינו חושש מהליכים משפטיים, שכן התמונות כבר פורסמו במגזין הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully