וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב דרמה בארמון: גם הנסיכה קייט צולמה בעירום

לא חלפו כמה שבועות מאז הופצו תצלומי עירום של הנסיך הארי - וכעת גיסתו מובכת. מגזין צרפתי פרסם ארבעה עמודים מלאים בתמונות אינטימיות שלה ושל בעלה וויליאם בחופשה פרטית

ארמון המלוכה של בריטניה, שטרם התאושש מהמבוכה הרבה שנגרמה לו מפרסום תמונות העירום של הנסיך הארי, מתייעץ כעת בדחיפות עם פרקליטים בלונדון ובפריז, אחרי שהתגלה לו לפנות בוקר (שישי) כי מגזין צרפתי פרסם תמונות אינטימיות של הנסיכה קייט מידלטון. כמה עיתונים בבריטניה דיווחו כי התמונות הוצעו להם למכירה לפני זמן מה, אך לטענתם הם סירבו לקבלן.

המגזין הצרפתי CLOSER פרסם בשערו מבחר תמונות של הנסיכה, שהציגו אותה ברחצה, כנראה בבריכה או בחוף הים. בכמה מהתמונות היא נראית ללא החלק העליון של בגד הים שלה. לפי ה-BBC ורשת סקיי, התמונות צולמו בעת שקייט הייתה עם בעלה, הנסיך וויליאם, בחופשה פרטית בצרפת לפני כשבועיים. הם בילו שם עם אחד מקרובי משפחתם, לורד לינלי.

התמונות פורסמו במגזין תחת כותרת ענק שזעקה "OH MY GOD" ("אלוהים אדירים"), ונפרשו על פני ארבעה עמודים. לפי פרשנים בבריטניה, מדובר בוודאות בבני הזוג. בין היתר, נראית הנסיכה כשהיא מעסה את גבו של בעלה ומשחקת עמו במים, ללא כל ידיעה שהיא מתועדת מרחוק על ידי צלם הפפראצי.

מגזין צרפתי שפרסם תצלומי עירום של הנסיכה קייט מידלטון. ספטמבר 2012. רויטרס
קיוסק בעיר ניס שבו נמכר המגזין, הבוקר בצרפת/רויטרס

בני הזוג נמצאים כעת בסיור של תשעה ימים בחלקה הדרום-מזרחי של אסיה. המסע של בני הזוג נערך כדי לציין את יובל השישים לשלטונה של המלכה אליזבת השנייה. כלי התקשורת בבריטניה לא פרסמו את תמונות העירום אלא הסתפקו בהעתק מטושטש או מצוזנר, והתמקדו בכותרת אחרת: העובדה שקייט התכסתה בכיסוי ראש בעת שביקרה במסגד במלזיה.

דוברו של הנסיך צ'רלס: זה מזכיר את הצלמים שהטרידו את דיאנה

גורם רשמי מסר לכלי התקשורת בבריטניה הצהרה בשם הנסיכה ובעלה, הדוכס מקיימברידג', לפיה השניים חשים "הלם, צער ואכזבה רבה על החדירה לפרטיותם".

בהצהרה נאמר כי "מדובר בחצייה של כל הקווים האדומים". דוברי הארמון מיהרו להבהיר כי "השניים היו בחופשה פרטית ועשו דברים שמותר לעשות", והביעו זעם על פרסום התמונות ועל ניצול הרגעים האינטימיים שחלקו הנסיך והנסיכה זה עם זה.

מלשכתו של הנסיך צ'רלס נמסר כי פרסום תמונות העירום מזכיר את התנהגות העיתונאים וצלמי הפפראצי התוקפניים שפעלו בימי הנסיכה דיאנה. דיאנה, רעייתו המנוחה של צ'רלס ואמו של וויליאם, נהרגה בפריז בשנות התשעים כשנמלטה מצלמים שרדפו אחריה.

לפני כמה שבועות התפרסמו תמונות עירום של הנסיך הארי – אחיו של הנסיך וויליאם וגיסה? של הנסיכה קייט מידלטון. בתחילה, כלי תקשורת בבריטניה צייתו לצנזורה שהטיל עליהם הארמון ולא פרסמו את התמונות, אך כעבור כמה ימים, הצהובון "סאן" פרסם אותן בעמוד הראשי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully