וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיעה לא שגרתית: צפו בכלב שחמק לרכבת ללונדון

כלבים מסוג ג'ק ראסל ידועים כחכמים, אך הכלב הזה העונה לשם פרנקי, היו תוכניות אחרות לחלוטין. הנוסע יוצא הדופן נסע 80 קילומטרים דרומית מביתו - עד אשר נתפס

צילום: סרטון חובבים שהועלה ליו-טיוב, עריכה: יותם בן דוד, קריינות: לירון בארי

ייתכן שהיה זה מזג האוויר הקודר בצפון אנגליה, שגרם לפרנקי, כלב בריטי מסוג ג'ק ראסל לצאת מביתו ולעלות בשבוע שעבר על הרכבת עד ללונדון, המרוחקת כ-80 קילומטרים מביתו. לאחר שהגיע לבירת אנגליה, נגמר מסעו של הכלב בעל התושייה, כאשר פקחי הרכבת הצליחו להשתלט עליו.

תחילה עשה רושם שפרנקי בן השש הצליח להתחמק מן הפקחים בצורה מוצלחת, אך לבסוף נתפס. הפקחים הצליחו לאתר את בעליו של הכלב ההרפתקן, ג'יין אבוט בת 47, באמצעות מספר טלפון שהיה רשום על הקולר שלו. מסתבר שפרנקי הלך כשני קילומטרים וחצי מביתו בגרייבסנד שבמחוז קנט בדרום אנגליה, בטרם עלה על הרכבת.

למרות מחירי הכרטיסים לרכבת הגבוהים במיוחד באנגליה והקנסות שמוטלים על מי שמנסה להתגנב לרכבת, למזלו של פרנקי ויתרו לו על הקנס. אבוט ובתה סטפני, לעומת זאת, נאלצו לשלם תשלום מלא בעבור נסיעה הלוך ושוב על מנת להחזיר הבייתה את הכלב המשפחתי.

אבוט סיפרה כי חיפשה אחריו בבהלה, בעת שקיבלה שיחת טלפון מעובדי הרכבת. "פרנקי בדרך כלל מברך אותי כשאני קמה, אך לא הבוקר. חיפשתי בכל הבית ובגינה אבל לא היה לו שום זכר", אמרה אבוט. היא הוסיפה שאינה מבינה "מדוע פרנקי בחר לנסוע ברכבת. הוא מעולם לא עלה על רכבת לפני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully