וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סוהר מאזור ירושלים הטריד אחייניו מינית

בני משפחתו של הסוהר, כבן 50, הגישו נגדו את התלונה ולדברי המשטרה הוא הודה במעשים המיוחסים לו במהלך החקירה. מעצרו הוארך עד תום ההליכים והפרקליטות הודיעה כי תאשימו

מבוכה נוספת לרשויות האכיפה בישראל: לאחר שנחשפה פרשיית ניצב ניסו שחם והמעשים המגונים, נודע כי סוהר המשרת בבית כלא באזור ירושלים נעצר בשבוע שעבר בחשד שביצע מעשים מגונים והטרדות מיניות באחיינים ואחייניות שלו. בני משפחתו של הסוהר, כבן 50, תושב אחד היישובים סביב ירושלים, הם אלו שהגישו נגדו את התלונה במשטרה, לאחריה הוא נעצר. מעצרו הוארך עד תום ההליכים והפרקליטות מתכוונת להגיש נגדו כתב אישום. לדברי המשטרה, הסוהר הודה במעשה.

כאמור, לפני מספר ימים הותר לפרסום כי מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם, חשוד בעבירות של מעשה מגונה, בעילה אסורה בהסכמה והטרדה מינית בשוטרות, בהן קצינה, שהיו תחת פיקודו. בית המשפט הסיר את צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה, לאחר ששחם נחקר באזהרה במחלקה לחקירות שוטרים, בתום חקירה סמויה שנערכה לאחרונה במחלקה.

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, התייחס לפרשה ואמר כי הוא מנוע מלהתייחס לחקירה עצמה. "אני סומך על מח"ש ועל העומד בראשה שהחקירה תבוצע במקצועיות וביסודיות כנדרש בנסיבות אלה תוך הקפה על כבודם של המעורבים". דנינו הוסיף כי "משטרת ישראל לא תתפשר על הערכים העומדים בבסיסו של הארגון. דין אחד לשוטר ולניצב – הכל שווים בפני החוק".

לקריאה נוספת:
הותר לפרסום: ניצב ניסו שחם חשוד בעבירות מין בשוטרות
לחץ במשטרה על ניצב שחם: "תפרוש בימים הקרובים"
דנינו על החשדות נגד שחם: "דין אחד לשוטר ולניצב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully