וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "סייען המחבל פעל מוורנה ועדיין בבולגריה"

לפי דיווח לא מאומת, הסייען, שלפי החשד הוא אזרח אמריקאי ששמו דיוויד ג'פסון, תועד במצלמות אבטחה בנמל התעופה בוורנה בסוף יוני. החוקרים לא הצליחו לאתרו לאחר הפיגוע

צילום: יהושע בריינר; עריכה: אמיר קוטיגרו

המחבל המתאבד שביצע את הפיגוע בבורגס, בו נהרגו חמישה ישראלים ונהג אוטובוס בולגרי, קיבל עזרה מסייען שפעל בעיר ורנה - כך מדווחת היום (ראשון) התקשורת הבולגרית. זאת, לאחר ששלשום הפיצה המשטרה בבתי המלון בבורגס ובסביבתה קלסתרון של החשוד.

לפי דיווח לא מאומת, הסייען, שלפי החשד הוא אזרח אמריקאי ששמו דיוויד ג'פסון, תועד במצלמות אבטחה בנמל התעופה בוורנה בסוף יוני.

לפי הדיווחים, האיש שהה במשך כמה לילות במלון ליד מרכז הקונגרסים בוורנה, אך החוקרים לא הצליחו לאתר אותו לאחר הפיגוע בבורגס. המשטרה חושדת כי הסייען עדיין נמצא בשטח בולגריה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החקירה נמשכת. אוטובוס הישראלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, נמשך הנסיון לזהות באופן סופי את המחבל, וטביעות אבצעות ודגימות DNA שנלקחו מגופתו הועברו לבדיקה. לפי הדיווחים, ה-CIA וה-FBI פועלים יחד עם החוקרים הבולגרים בנושא.

לפי התביעה במדינה, בין היתר נחקר נהג מונית שהסיע את המחבל, אך לפי עדותו - שהוצלבה עם עדות נוספת של בעל סוכנות רכב - עדיין לא ברור אם המחבל דיבר במבטא ערבי. עוד דווח כי הוא נשא עמו כסף רב בשטרות של 500 אירו.

שר הפנים הבולגרי, צווטאן צווטנוב, אמר כי לא ניתן לשלול אפשרות שבפיגוע היה מעורב יותר ממחבל אחד. בשיחה עם כתבים, השר מחה על הגדרת ארצו כ"יעד רך" על ידי כלי תקשורת בישראל, ואמר כי המחבל אינו אזרח בולגריה.

עוד בנושא
גופת המחבל מבורגס נותחה, מצוד אחר מחבל נוסף
דיווח: בעקבות הפיגוע - נסראללה החליף מסתור
תוגברה האבטחה בבורגס; ישראלים: "קוראים תהילים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully