וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אב מאשדוד אנס את בתו הקטינה במשך שנים

רמי שני

10.7.2012 / 20:10

בכתב אישום מזעזע, מתואר האב כמי ששכנע את בתו שנהוג לקיים יחסי מין במשפחה, ושהיה מכה בה במקלות ומצליף בה בחוטי חשמל. גם אחיה של הקורבן חשוד בביצוע עבירות מין נגדה

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד תושב אשדוד בן 43, בגין ביצוע עבירות מין ואלימות רבות בבתו לאורך שנים, בעת שהייתה קטינה. כתב האישום מצביע על דפוס התנהלות ששרר בין האב לבתו, לפיו מגעים ביניהם היו עניין שבשגרה, למרות התנגדותה של הבת, שהגיעה לאחרונה לגיל 18. כתב האישום מתבסס, בין היתר, על תיאוריה של הנערה שעלו במהלך חקירתה במשטרה. האב מואשם בעבירות של אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים.

על פי כתב האישום, האב נהג לנצל את שובה של בתו הביתה לסופי שבוע כדי לבצע את המעשים. הוא מואשם גם בהפעלת אלימות קשה ביותר כלפי הבת, כאשר זו ניסתה לסרב לדרישותיו, בין היתר בהצלפה בחוטי חשמל ובחבטות במקלות של מטאטא. מעשיו של האב, כך עולה מכתב האישום, היו ידועים לאם המשפחה ולאחיה של הנערה. אחד האחים מוזכר כמי שהחל בביצוע עבירות המין בילדה בהיותה בבית ספר יסודי והאב תפס את מקומו עם התבגרותה. האב אמר לבת כי עם מעברה ללמוד בפנימייה, עליה להתמסר אך ורק לו וכי כך מקובל בין אבות ובנות.

מעשיהם של בני המשפחה התגלו לפני מספר שבועות, לאחר שהאב היכה את הבת באופן חריג וגרם לה לחבלות. אחד האחים, שהבחין בכך, הפסיק את מעשי האב והורה לבת לעזוב את הבית. בהגיעה לפנימייה בה היא לומדת, היא סיפרה על כך לרכזת השכבה, שעירבה את המשטרה ואת גורמי הרווחה בפרשה. כאשר שוטרים הגיעו לבית המשפחה לעצור את האב לפני כשבועיים, טענה האישה באוזניהם כי הוא נסע לאשקלון. השוטרים התעקשו לחפש בבית, וגילו את האב מסתתר בחדר נעול.

כתב האישום כולל בשל כך גם עבירה של הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, לצד עבירות כמו גרימת חבלות בנסיבות מחמירות, איומים ועבירות המין שבהן הוא חשוד. לצד כתב האישום, הגישה המשטרה בקשה לעצור את האב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בפרקליטות שוקלים גם אפשרות לנקוט צעדים כלפי אחי הנערה, שהיה מעורב אף הוא, כאמור, בעבירות מין. אולם, נוכח היותו קטין בעת שביצע את המעשים והזמן הרב שחלף מאז שהם התרחשו, החלטה להעמידו לדין טעונה אישור של היועץ המשפטי לממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully