וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה מניסיון אונס - לאחר שהתברר כי הקרבן גבר

בית משפט בשבדיה זיכה גבר בן 61 מאשמת ניסיון אונס בטענה שתכנן לאנוס אישה, ולכן "הפשע לא יכול היה להתבצע". השופט: "לנאשם לא היה מושג שהקורבן הוא גבר בלבוש אישה"

בית משפט בשבדיה זיכה באחרונה גבר בן 61 מאשמת ניסיון אונס, לאחר שהתברר כי הקרבן הינו גבר ולא אישה. השופט הסביר את החלטתו בריאיון לעיתון המקומי "נריקס אלהנדה", וטען כי הפשע שיוחס לנאשם "מעולם לא יכול היה להתבצע".

על פי כתב האישום, לאחר שעקב הנאשם אחרי ה"אישה" למשך זמן מה, הוא ניסה לאנוס את הקרבן באלימות, תוך שהוא קורע את מכנסיו ואוחז במפשעתו. האירוע התרחש מול ביתו של בן זוגו לשעבר של הקרבן, שהיה הראשון להגיע למקום ולמנוע את האונס. לכשהגיעה השוטרים למקום, הוא עצרו את התוקף.

בהחלטתו כתב השופט, כי "כשהנאשם ניסה לבצע את האונס, לא היה לו מושג שהקרבן הוא גבר בלבוש אישה, שנטל הורמונים על מנת להגיע ל'זהותו הנכונה'". לדבריו, "אנו סבורים כי הוא רצה לאנוס אישה. אך כשהתגלה כי היא בעצם גבר, לא היה ביכולתו להשלים את הפשע".

פרקליטיו של הקרבן, שנדמהו מהחלטת בית המשפט, החליטו להגיש ערעור על החלטת בית המשפט. "ישנן תיאוריות שונות על האופן בו היה צריך לטפל בתיק זה, ולכן אנו מצפים לראות את פסק הדין של בית המשפט לערעורים", אמר השופט ושבאופן מפתיע הוסיף כי בעצמו היה מערער על ההחלטה, אם הוא היה התובע.

התוקף הורשע, בכל זאת, בתקיפה ונגזרו עליו ארבע שנות מאסר ותשלום פיצויים לקורבן בסך למעלה מ-2,000 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully