וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דוב קוטב כמעט מנפץ את האקווריום בגן החיות

שני מבקרים הולנדים שהגיעו לגן החיות ברוטרדם, לא ציפו שדוב קוטב השוקל למעלה מטון ישליך לעברם אבן גדולה, וכמעט ינפץ את שמשת האקווריום. למרבה המזל, האירוע עבר בשלום

שני מבקרים שהגיעו לביקור בגן החיות שבעיר רוטרדם שבהולנד, צפו באקווריום הגדול שנמצא במקום ומציג לראווה את בעלי החיים בו. לתדהמתם, דוב קוטב שהגיע לשחות מולם זרק לפתע אבן גדולה על חלון הראווה וכמעט ניפץ את הזכוכית. שני המבקרים תועדו במצלמות האבטחה של המקום כשהם מתפעלים מדוב הקוטב המרשים, כשזה פתאום החליט להשליך את האבן לעברם. למרבה המזל, שמשת האקווריום הייתה חזקה מספיק ולא התנפצה, למרות גודל האבן.

דוב הקוטב, המכונה "וויק", מוכר לצוות גן החיות כבעל חיים שנהנה להשתעשע ולשחק. לכן, אנשי הצוות סבורים כי היה מדובר במשחק של הדוב, ולא בתקיפה אלימה. שני ההולנדים הודו לאחר האירוע כי נתקפו בהלה, אך החליטו שלא להגיש תלונה במשטרה.

"וויק" אינו זר לתשומת לב אנושית. כאשר נולד בדצמבר 2010, תועדו ארבעת החודשים הראשונים בחייו על ידי מצלמת רשת מיוחדת, וכ-420,000 בני אדם צפו בסרטונים. מגן החיות נמסר כי "הדוב אינו נחשב לאלים, אך בכל אופן האירוע נמצא בבדיקה".

לקריאה נוספת
הכירו את אנורי, אחותו התינוקת של דוב הקוטב קנוט
צפו: גורי דובי הקוטב הקטנטנים בסין
להיט חדש בדנמרק: דוב הקוטב סיקו - שיונק מבקבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully