וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שופט נתפס משחק סוליטר במשפט המחבל הנורבגי

השופט תועד כשהוא משתעשע במשחק הקלפים במחשבו האישי, באחד הדיונים במשפטו של אנדרס בריוויק שרצח 77 בני אדם לפני כשנה. דוברת בית המשפט: "ישנן דרכים שונות להישאר מרוכז"

קלף מנצח? אחד מחמשת השופטים במשפטו של אנדרס ברינג בריוויק, שרצח ביולי אשתקד 77 בני אדם בנורבגיה, נתפס במהלך אחד הדיונים במקרה כשהוא משחק "סוליטר" במחשבו האישי. בתמונות שפרסמה אתמול (שני) התקשורת בנורבגיה, נראה השופט ארנסט הנינג אילסן, כשהוא משתעשע במשחק הקלפים במשך דקות ארוכות בזמן עדותו של פרופסור שבדי.

"השופטים עוקבים בתשומת לב לדברים הנאמרים והמוצגים לבית המשפט", הסבירה דוברת בית המשפט לסוכנות הידיעות הצרפתית, לא לפני שדאגה להבהיר כי אילסן אינו מכחיש כי שיחק בקלפים. "ישנן דרכים שונות להישאר מרוכז", המשיכה הדוברת, אירנה רם.

בתוך כך, בריוויק סיפר אמש בבית המשפט כי במהלך ילדותו נפגע מספר פעמים ממוסלמים. כמו כן, הוא שב וסיפר כי כאשר היה בן שבע, אביו הטורקי של חברו הרס את אופניו וכי כאשר היה בן 15 סטר לו נהג רכבת פקיסטני לאחר שרכב על אופניו בשוליים.

בריוויק רצח כאמור 77 בני אדם, בהם ילדים רבים, והביא לפציעתם של 242 נוספים בשני פיגועים בנורבגיה. בית המשפט מבקש להבין האם המפגע בן ה-33 שפוי, מה שיקבע אם יישלח לכלא או לא. במידה ולא, הוא יוחזק במכון פסיכיאטרי. בריוויק, שהודה בביצוע הרצח ההמוני, מכחיש כל אחריות פלילית, שכן לטענתו הפיגועים היו הכרחיים כדי להיאבק ברב-תרבותיות, "וכדי להימנע מפלישה מוסלמית לנורבגיה ולאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully