וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לפני שנעצר בחשד למעורבות ברצח בנו, האב מדבר

שלומי גבאי

3.6.2012 / 21:12

ביום שישי האחרון נמצאה גופתו של הילד אנאס סרסור בכפר קאסם. אביו שוחח עם עיתונאים, וסיפר על שיחתו האחרונה עם עמו, ונסיונות החיפוש. היום הוא נעצר בחשד למעורבות ברצח

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו)

תיעוד מצמרר: ביום שישי האחרון נמצאה גופתו של אנאס סרסור בן העשר. לאחר מציאת הגופה, שוחח אביו מוחמד עם עיתונאים. אין לדעת האם כשדיבר עם העיתונאים ידע שרק יומיים לאחר מכן הוא ימצא את עצמו מאחורי סורג ובריח, כשהוא חשוד במעורבות ברצח, אך מדובר בהזדמנות נדירה לשמוע את גרסתו – עוד טרם הפך רשמית לחשוד.

"הילד חזר אמש מבית הספר, והיה אמור ללכת ליום הולדת של בן כיתה שלו חבר שלו. אמרנו לו: 'בסדר, תלך'. ברבע לארבע יצא אנאס מהבית. אמרתי לו: שמונה תהיה בבית, והוא אמר: 'בתשע אני אחזור'. אמרתי שמונה, והוא אמר: 'מתי שהחברים שלי יחזרו – אני אחזור איתם'. הסכמתי. ברבע לשמונה חזר אנאס מחייך ומבסוט. אמרתי לו: 'אני רואה שאתה מזיע. תיכנס למקלחת ונכין לך אוכל'. הוא ביקש שנכין לו טוסט. אמרתי 'בסדר, תיכנס למקלחת ואחרי זה תלך ותקנה גבינה'. הילד עשה מקלחת, ירד, קנה גבינה וחזר. הכנתי לו טוסט, הוא אכל ושאלתי אותו איך הייתה היומולדת".

משפחת סרסור, כפר קאסם , יוני 2012. שלומי גבאי
דיבר עם עיתונאים, ויומיים אחרכך נעצר. מוחמד סרסור עם אשתו וילדיו/שלומי גבאי

האב המשיך לגולל את פרטי שיחתו עם הבן. "הוא היה מבסוט, וסיפר שאבי החבר הרכיב את הילדים על טרקטורון. אחרי שאכל, בערך בשעה תשע ביקש ללכת לבן הדוד שלו, שגר לידי, בן אחי. אמרתי בסדר, לך. פתחתי לו את הדלת והוא ירד. בשעה 22:00, 22:10 יצאתי מהבית לקרוא לו שיחזור. באתי לבית של אח שלי, דפקתי על הדלת. הבת של אחי, בת 14, פתחה את הדלת. שאלתי איפה אנאס, היא אמרה: 'אנאס לא הגיע'. שאלתי 'איפה אחיך?', היא אומרת 'הוא פה'. שאלתי את האח 'אנאס היה, הגיע?' הוא אמר שלא. אשתי ואשת אחי היו באירוע. אז התחלתי לחפש פה מסביב לבית, ובתוכו. אולי חזר, לא חזר. התחלתי להתקשר להורים שלי, להורים של האישה, ולגיסים שלי, והתחלנו לחפש. הגיעו גם מהכפר הרבה אנשים לעזור לנו לחפש".

מוחמד סיכם את דבריו ואמר: "בסביבות 12 אבא שלי אמר לי ללכת למשטרה בראש העין, להגיש תלונה. הלכתי לשם. הגשתי תלונה וחזרתי לפה. אני כל הזמן עם הטלפון, מברר אם מצאו או לא. חזרתי לכאן ורבע שעה אחרי שחזרתי מהמשטרה היה מישהו שאמר שהוא מצא את אנאס". בסיום דבריו, פרץ האב בבכי.

מוקדם יותר עצרו שוטרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז את האב, והוא יובא לדיון בהארכת מעצרו מחר, בבית משפט השלום ברמלה. אנאס בן ה-10 נמצא בליל שישי כשהוא מוטל ללא רוח חיים, סמוך לביתו שבכפר קאסם, ועל גופו התגלו סימני אלימות. גופת הילד הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, על מנת לקבוע את נסיבות המוות.

עוד בנושא
אביו של הילד שנמצא מת: ”אמר שהוא הולך לבן דודו”
רצח הילד מכפר קאסם: האב נעצר בחשד למעורבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully