וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן הורשע בדקירה, משפחתו התפרעה בבית המשפט

גלעד גרוסמן

29.4.2012 / 11:00

ארבעה מבני המשפחה נעצרו על ידי אנשי משמר בתי המשפט לאחר שהתפרעו בעקבות גזר הדין שקיבל הבן. לטענת המשפחה, המאבטחים נהגו כלפיהם באלימות מופרזת

יח"צ - חד פעמי

קטטה פרצה היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בין בני משפחתו של צעיר שהורשע בדקירתם של שני בני אדם לבין אנשי משמר בתי המשפט וזאת לאחר מתן גזר הדין במשפטו של הצעיר. ארבעה מבני המשפחה עוכבו על ידי המאבטחים, אולם שוחררו כעבור זמן קצר.

בית המשפט גזר היום ארבע שנות מאסר על סתיו הרוש, בן 20, אשר הורשע בכך שלפני כשנה וחצי דקר באמצעות בקבוק זכוכית שני צעירים שתדלקו את רכבם בתחנת דלק. הוא הורשע במסגרת הסדר טיעון בחבלה חמורה בנסיבות מחמירות. הוא טען שהאירוע התרחש מכיוון ששתה אלכוהול קודם לכן והביע חרטה על מעשיו.

בני משפחת צעיר שהורשע בדקירה התקוטטו עם מאבטחים בבית משפט המחוזי בתל אביב, אפריל 2012. דרור עינב
לטענת בני המשפחה, אנשי המשמר פעלו באלימות רבה כלפיהם ובעיקר כלפי נשים. בית המשפט, היום/דרור עינב

השופט צבי גורפינקל כתב בגזר הדין, כי המעשים בהם היה מעורב חמורים מאין כמותם וכי מדובר בבריונות לשמה. הוא גם ציין הרשעה קודמת של הרוש בעבירת אלימות ולכן גזר עליו ארבע שנות מאסר בפועל וכן תשלום פיצויים בגובה 25 אלף שקלים.

בני משפחתו של הרוש הגיבו בתדהמה למשמע גזר הדין ואנשי משמר בתי המשפט נאלצו להוציאם מהאולם. מחוץ לאולם נמשכו חילופי הדברים ותוך זמן קצר הפכה ההמולה לצעקות ולהתכתשות אלימה. מאבטחים רבים וכן אנשי משטרה הגיעו למקום והשתלטו תוך מספר דקות על הקטטה. לטענת בני המשפחה, אנשי המשמר פעלו באלימות רבה כלפיהם ובעיקר כלפי הנשים בחבורה.

עוד באותו נושא:
אישום בקטטת הנרגילה: בן 16 תקף נער בנשק קר
צעיר בן 22 נדקר בבית שאן במהלך קטטה; מצבו קשה
חשד לרצח ביפו: בעל מכולת נדקר למוות במהלך קטטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully