וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בגרמניה: הארנב הכוכב נהרג בזמן הצילומים

עם מותם של קנוט הדוב והיידי האופוסום, בגן החיות של לימבך-אוברפרונה טיפחו את טיל, הארנב חסר-האזניים, כדי שיהיה הסנסציה הגרמנית החדשה. תאונה מחרידה קטעה את הכל

גרמניה בקושי התאוששה ממותה של היידי, האופוסום הפוזלת, שהלכה לעולמה בטרם עת בחודש ספטמבר של השנה שעברה. במדינה, הנוטה להאדיר בעלי חיים ולקיים סביבם פולחן אישיות, כמו זה שהיה גם סביב קנוט הדוב, קיוו שהכוכב הבא יהיה ארנב בשם טיל.

טיל, בן שבועיים בלבד, טופח בגן החיות של לימבך-אוברפרונה שבמדינת סקסוניה, ומטפליו קיוו להציג אותו אתמול (חמישי) במסיבת עיתונאים מיוחדת, שתחשוף אותו לקהל הגרמני כיחיד במינו: ארנב חמוד אך חסר-אזניים, תוצאה של מום נדיר.

ארנב חסר-אזניים בגן החיות של לימבך-אוברפרונה, סקסוניה. גרמניה, מרץ 2012. AP
הוא לא שמע את זה מגיע? כארנב חסר אזניים, טיל היה אמור להיות הכוכב הבא/AP

עשרות כתבים וצלמים הוזמנו למסיבת העיתונאים, שבה היה אמור טיל להיחשף לקהל. מנהל גן החיות, אווה דמפוולף, תיאר ל"דר שפיגל" את השתלשלות האירועים שהובילו למותו של טיל, אמש, במהלך צילומים לסרטון מיוחד שהיו אמור ללוות קמפיין מיוחד לקידומו של טיל.

"הוא מת במקום, ולא סבל"

"כולנו עדיין בהלם", סיפר דמפוולף. "אחד הצלמים צעד אחורנית, ודרך על הארנב". לדבריו, "טיל מת במקום ולא סבל. זו הייתה פגיעה ישירה". דמפוולף סיפר כי הצלם, ששמו לא נמסר, עדיין "מוטרד מאוד" מהתקרית. ביומון "דה בילד" נכתב כי הצלם מחץ בנעליו את הארנב הקטן משום שלדבריו, היצור הקטן התחבא בערמה של חציר והוא לא הבחין בו. בגן החיות הקפיאו את גופתו של טיל עד שיוחלט אם לפחלץ אותה.

היידי, האופוסום הפוזלת המפורסמת, אהובת המבקרים בגן החיות בלייפציג, עצמה את עיניה בפעם האחרונה בחודש ספטמבר 2011. היא התפרסמה ברחבי העולם וזכתה לתהילה ולהערצה. שירים נכתבו לכבודה, ולדף הפייסבוק שהוקם לכבודה נרשמו 333 אלף מעריצים. עם מותה, בגן החיות הדגישו שמדובר ביותר מפי שלושה מעריצים גרמנים מאשר בדף הפייסבוק של הקנצלרית אנגלה מרקל. לכמה חודשים, היידי הייתה חביבת הצהובונים עם מותו של דוב הקוטב קנוט, שבשבוע הבא יציינו את יום השנה למותו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully