וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה: נקבר עם רכב בשלג ושרד חודשיים בלי מזון

האיש בן ה-45 התגלה בשק שינה במושב האחורי של מכונית שנתקעה בשלג, רזה ותשוש לאחר שמאז 19 בדצמבר ניזון רק משלג. רופאיו מעריכים כי נכנס ל"תרדמת חורף" - וכך שרד

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

לסיפור ההישרדות הזה פשוט קשה להאמין: השוטרים בעיירה אומאה שבצפון שבדיה חילצו בסוף השבוע אדם כבן 45 ממכוניתו, שנקברה תחת שלג כבד ביער. לדבריו, הוא שהה ברכב לא פחות מחודשיים - בלי מזון ובלי יכולת לצאת החוצה - עד שאותר ביום שישי על ידי מטיילים שנתקלו במכונית, חפרו את דרכם אליה בשלג, זיהו תנועה דרך החלון וחילצו אותו.

לפי הפרטים שפרסמה המשטרה המקומית, האיש, תושב דרום המדינה, היה "במצב גרוע" כשנמצא, רזה וחלש. הוא שכב במושב האחורי של הרכב, בתוך שק שינה. למחלציו הצליח לומר רק כמה מילים בודדות, ובכוחותיו הדלים סיפר כי הוא קבור תחת השלג מאז ה-19 בדצמבר - וכי לאורך התקופה הזו, הדבר היחיד שבא אל פיו היה שלג. הוא הובהל לבית החולים באוניברסיטה הסמוכה, שם הוא עדיין מתאושש מהטראומה. לא ברור בשלב זה כיצד נלכד מלכתחילה תחת השלג.

הרופאים שטיפלו בו הסבירו כי בני אדם מסוגלים לרוב לשרוד ללא מזון כחודש, אך לדבריהם, האיש כנראה נכנס למעין מצב של תרדמת - בדומה לשנת החורף של הדובים. טמפרטורת גופו התייצבה על 31 מעלות, וכך הצליח לשרוד. במשטרה המקומית מוסיפים כי אין סיבה להטיל ספק בגרסתו של האיש, במיוחד לנוכח מצבו הקשה.

עוד סיפורי שלג:
צפו: רוכב אופנוע שלג נקבר במפולת - וניצל
חורף אמיתי: עיירה באלסקה נקברה תחת השלג
אירופה קופאת: בת 5 חולצה בחיים ממפולת שלגים

עוד סיפורי הישרדות:
"127 שעות", השידור החוזר: 4 ימי זחילה במדבר
הישרדות בנבאדה: 7 שבועות ביער, על חטיף ושלג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully