וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב תקף בנשיכות את בעליו בחיפה והשחית את פניו

קובי מנדל

2.2.2012 / 8:40

הכלב, כנראה מסוג סמויד, אינו תוקפני לרוב, אך הפעם התנפל דווקא על בעליו, המחזיק בו זה שמונה שנים, ונשך אותו בפניו. הפצוע סיפר: זוגתי אינה מרשה לי למסור את הכלב

תושב חיפה, בן 66, ננשך לפנות בוקר (חמישי) על ידי כלבו, ככל הנראה מסוג סמויד, בשכונת הדר הכרמל בעיר.

צוות מגן דוד אדום ממרחב כרמל שהוזעק לביתו של האיש, ברחוב שפירא, העניק לו טיפול ראשוני, ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא סובל מפצעים בפניו, שהושחתו מנשיכות הכלב.

הבעלים הוא עולה חדש המתגורר בדירה בגפו. עופר יעקב, פרמדיק במגן דוד אדום, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות כי הצוותים שהוזעקו לדירה מצאו את הפצוע כשהוא שרוע על הקרקע ושותת דם. מאוחר יותר, סיפר הפצוע לצוותים הרפואיים כי הכלב נמצא ברשותו זה שמונה שנים. לדבריו, הכלב נוטה לכעוס כאשר בני אדם מתקרבים למזון המוגש לו. הוא ביקש למסור אותו, אך זוגתו התנגדה.

"כלבים מסוג סמויד אינם תוקפניים", אמר יעקב. "הכלב תקף את האיש וגרם לו לחתכים עמוקים ולפציעות קשות". מבית החולים נמסר כי הפצוע מאושפז במחלקה האורתופדית בשל שברים שאותרו בפניו.

לאחרונה היו כמה נשיכות כלבים שהסתיימו בפציעות חמורות, ובייחוד בצפון הארץ: בתחילת חודש ינואר, הותקפה תיירת אמריקנית בת 21 על ידי כלב מסוג רועה גרמני בצפת, ונפצעה באורח בינוני. באותו יום נשך כלב רוטווילר אישה בפתח תקווה, ופצע אותה קל. באמצע דצמבר נפצעה ילדה בת 8 מחצור הגלילית פצעים בינוניים, כשהותקפה בגן שעשועים על ידי כלב משוטט.

עוד בנושא
בתחילת השנה: שלוש תקיפות רצופות של כלבים
כמה שבועות לפני כן: פיטבול נשך שני נערים בצפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully