וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט חדש בדנמרק: דוב הקוטב סיקו - שיונק מבקבוק

הגור הקטן - עיוור וחירש - היה רק בן יומיים כשאמו נטשה אותו אחרי שלא הצליחה להניק אותו. מטפליו בגן החיות ליד קופנהגן "אישפזו" אותו תחת השגחה, ובינתיים מצבו משתפר

אחרי מותו הטרגי של קנוט הגרמני, התפנתה הבמה עבור דוב קוטב חדש, שיוכל לכבוש לבבות ברחבי העולם. "סיקו" ("קרח", שם פופולרי לדובי קוטב) נולד רק לפני כמה שבועות בגן החיות בדנמרק, אך למרבה הצער, אמו נטשה אותו יומיים אחרי הלידה, כי לא הצליחה להפיק מספיק חלב כדי להניק אותו.

צפו בדוב הקטן מתפנק עם מטפליו

עד כה, הגור הקטן לא הצליח להתאושש מהלידה, ונותר עיוור וחירש. מטפליו בגן החיות בקולינד, סמוך לקופנהגן, מגדלים אותו בעצמם, והצליחו להביאו למשקל של שלושה קילוגרמים - כמעט פי שניים ממשקלו ביום הלידה. מטפליו אומרים כי לו היה סיקו נשאר לצד אמו שסירבה להאכילו, הגור הקטן היה עלול למות ברעב. בשלב זה, הוא זקוק להשגחה במשך 24 שעות ביממה, ושלושה מטפלים הוצבו בתפקיד לשם כך.

סיקו, גור דוב קוטב שננטש על ידי אמו, שלא הצליחה להניק אותו. דנמרק, דצמבר 2011. AP
הגור הקטן טרם הצליח לפקוח את עיניו, ועדיין אינו רואה/AP

קנוט, שגם הוא גודל על ידי העובדים בגן החיות של ברלין משום שאמו דחתה אותו, מת בחודש מרץ. דובר גן החיות סיפר אז כי דוב הקוטב האהוב נמצא ללא רוח חיים בבריכה שבכלוב שלו, ואבל כבד נפל על ברלין עם היוודע דבר המוות. ראש העיר, קלאוס ווברייט, אמר כי "כולנו כל כך אהבנו אותו, הוא היה הכוכב של גן החיות". קנוט סייע לגן החיות לייצר הכנסות של יותר מחמישה מיליון אירו ממכירת כרטיסים ומוצרים נלווים הנושאים את שמו. לצד היידי, האופוסום הפוזלת מגן החיות של לייפציג – שגם היא הלכה לעולמה רק לאחרונה - היה אחד מבעלי החיים המפורסמים ביותר בגרמניה.

עוד על חיות מפורסמות:
פרידה מקנוט: בחרו את התמונה האהובה עליכם
גרמניה בהלם: מתה היידי, האופוסום הפוזלת
כשפול התמנון הלך לעולמו, דווקא היה מי שבירך

סיקו, גור דוב קוטב שננטש על ידי אמו, שלא הצליחה להניק אותו. דנמרק, דצמבר 2011. AP
עם זאת, סיקו מצליח לאחוז בידיהם של מטפליו, ומאותת על תיאבון בריא/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully