וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאחת האדם: מלכת אנגליה נסעה לחופשה - ברכבת

ראשה מכוסה במטפחת, עלתה המלכה אליזבת לקרון המחלקה הראשונה - בכל זאת, מלכה - ונסעה לאחוזת המשפחה בסנדרינגהאם. רוב הנוסעים כלל לא שמו לב, ואחרים בירכו: "יופי של דוגמה אישית"

ההיסטוריה מלאה בסיפורים על מלכים שהתחפשו לפשוטי העם ויצאו להסתובב בחוצות כדי לספוג קצת אווירה עממית - ולמלכים אלו הצטרפה אתמול (שלישי) מלכת אנגליה, אליזבת השנייה, שנסעה לחופשת חג המולד בקרון רכבת רגיל, ללא כל טקסים מיוחדים וכמעט מבלי להפריע לתנועת הנוסעים הסדירה (מלבד זאת שכלבי גישוש בדקו את התחנה לפני הגעתה). כמה כלי תקשורת בריטיים דיווחו היום על המסע והציגו תמונות שלו, וה"טלגרף" אף הצליח לתעד בווידאו את המלכה עולה לקרון המחלקה הראשונה ולראיין כמה מ-50 הנוסעים שישבו בו, שאיש מהם לא ציפה לנוכחות המלכותית בקרון, ורובם כלל לא שמו לב אליה.

המלכה, אליה נלוו כמה מלווים מהארמון, עלתה על הרכבת בתחנת קינגס קרוס בלונדון ב-10:45 בבוקר, והמסע הסתיים בתחנת קינגס לין בנורפולק, בשעה 12:21 בצהריים. משם המשיכה עם פמלייתה באופן עצמאי לאחוזת המשפחה בסנדרינגהאם, שם נופשת המשפחה המלכותית מדי שנה בחג המולד. גם הזוג המלכותי הטרי - הדוכס והדוכסית מקיימברידג', וויליאם וקייט - צפויים להצטרף בהמשך למשפחה באחוזה.

"היא התקבלה בברכה", אמר ל"טלגרף", אחד מנוסעי הקרון. "אם היא צריכה להגיע מלונדון לסנדרינגהאם... בדיוק כמו כל אחד מאיתנו - סחתיין עליה". נוסעת בקרון אחר הוסיפה: "אני חושבת שהשימוש שלה בתחבורה ציבורית מהווה דוגמה אישית בכלל לא רעה. רק חבל שהיא נסעה במחלקה ראשונה ולא בקרון רגיל כמו רובנו". נוסעת נוספת עמדה על כך ש"אילו היא הייתה נוסעת בשעת השיא מוקדם בבוקר, היא הייתה באמת מרגישה איך זה לכולנו". ואילו נוסע שישב סמוך למלכה בקרון הוסיף: "היה מאוד נחמד לראות אותה. אני מקווה לראות אותה לעתים קרובות יותר".

עוד מעולמה של המלכה אליזבת:
אוסטרליה: חשף ישבנו בפני המלכה אליזבת - ונעצר
לקראת ביקור המלכה: מטען חבלה התגלה באירלנד
אחרי החתונה: המלכה פינתה את הארמון, הנכדים חגגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully