וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה הישראלית אומרת: I DO

אמילי גרינצווייג

26.4.2011 / 16:20

שיגעון חתונת הנסיך וויליאם וקייט מידלטון לא פסח גם על ערוצים 1, 2, ו-10 שיעבירו את הטקס במלואו בשידור ישיר. המנדט הבריטי חוזר

שלושת ערוצי הטלוויזיה הישראלית נערכים לסיקור החתונה המלכותית של הנסיך וויליאם ובחירת לבו, קייט מידלטון, שתתקיים ביום שישי הקרוב בבריטניה. החתונה תשודר במלואה בשידור ישיר החל מהשעה 12:00 ועד 15:30.

בערוץ 1 ילוו את האירוע מהאולפן דוד ויצטום ואורן נהרי ובחדשות 2 יקיימו משרד מיוחד של ערד ניר אשר ילווה על ידי פרשנים באולפן. מהשטח ישדר שליח החברה לאירופה, ליאור פרידמן. החתונה תזכה גם לסיקור נרחב גם במהדורת ב"אולפן שישי".

יעקב אילון ועורך חדשות החוץ של חדשות 10, נדב אייל, יטוסו ללונדון וישדרו את האירוע היישר מהבירה הבריטית. גורם בחדשות 10 התייחס להחלטה ואמר לוואלה! ברנז'ה "זה עומד להיות האירוע הנצפה ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה ואחרי שורה של אסונות ומשברים עולמיים יהיה נחמד לשדר פעם אחת אירוע חיובי".

ומה בערוצים הזרים?

ב-CNN ילוו את החתונה עצמה השדרנים המרכזיים של הרשת פירס מורגן, ריצ'רד קווסט, אנדרסון קופר וקאט דילי, שדרנית בריטית ידועה ומומחית אופנה. בערוץ הבידור E! יועבר השידור בהנחיית ג'וליאנה רנסיק, דרמוט אולירי כתבי חדשות ערוץ !E קאט סאדלר וג 'ייסון קנדי, והמומחים לבית המלוכה לואיז רו ואנג'לה ריפון.

ב-Fox News יובילו את הסיקור שפרד סמית' ומרתה מק'קלום אליהם יצטרפו גרטשן קרלסון וג'ונתן האנט מכנסיית ווסטמינסטר, כמו גם מספר אורחים: המשרת לשעבר בבית המלוכה - פול בורל, שהיה רב המשרתים של הנסיכה דיאנה, כריסטופר אנדרסון, מחבר הספר "וויליאם וקייט: סיפור אהבה מלכותי" וג'ואן לנדן - המנחה לשעבר של התכנית "בוקר טוב אמריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully