וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממלכה במתח: האם הגשם יקלקל החתונה המלכותית?

תחזיות עדכניות צופות כי יירד גשם כבד ברחבי לונדון ביום החתונה המלכותית של הנסיך וויליאם וארוסתו קייט מידלטון. הגשם עלול להרוס את חגיגות הרחוב, בהן צפויים להשתתף מאות אלפים

על אף התחזיות האופטימיות שניבאו מזג אוויר חמים ונאה ליום הגדול של בריטניה – יום החתונה של הנסיך וויליאם ואהובתו, קייט מידלטון - תחזיות עדכניות מבשרות בשורה רטובה למאות אלפי החוגגים שתכננו לצאת לרחובות ביום החגיגה. כך דיווח עיתון ה"טלגרף".

אם אכן ירד גשם, תימנע מהציבור הזדמנות הפז לצפות בזוג המלכותי נוסע בכרכרה עם גג נפתח בעודם עושים את דרכם חזרה אל ארמון בקינגהם מכנסיית ווסטמיניסטר. במקרה כזה ייסעו הנשואים הטריים בכרכרה מזכוכית, בה הגיעה הנסיכה דיאנה, אמו של וויליאם, לחתונתה עם הנסיך צ'רלס בשנת 1981.

"כרגע נראה שיהיה חם מהרגיל אבל קיים סיכוי סביר לממטרים כבדים", בישרה הלן רוסינגטון, חזאית בריטית, "אך התחזית משתנה כל הזמן ויכול להיות שסמוך יותר לאירוע המצב יהיה שונה".

בנוסף לחשש מגשם בלונדון, נראה כי גם בעיר הולדתה של קייט, באקלברי, בה מאות בני אדם מתכננים לערוך מסיבת תה, יירד גשם ויהרוס את החגיגה. באופן אירוני למדי, התחזית לכל שאר המדינה: מערב אנגליה, ווילס, צפון אנגליה וסקוטלנד צופה יום נאה למדי.

(עדכון ראשון 22:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully