וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישוף אנגלי: נישואי וויליאם לא יחזיקו מעמד

מסתבר שלא כולם מאושרים מאירוסיהם של הנסיך וויליאם וחברתו קייט מידלטון: בישוף אנגלי בכיר כינה את הזוג הצעיר "סלבריטאים רדודים", והעריך כי הנישואין יחזיקו מעמד שבע שנים בלבד

החתונה המלכותית של הנסיך וויליאם ואהובתו קייט מידלטון, ממשיכה לעמוד במרכז סדר היום הבריטי, אך נראה כי לא כולם מרוצים מהעניין: פיט ברודבנט, בישוף אנגלי בכיר, הגדיר את הזוג הנוצץ "סלבריטאים רדודים", והעריך כי נישואיהם יארכו שבע שנים בלבד, כך דיווח היום (ראשון) העיתון "דיילי מייל".

בעמוד הפייסבוק שלו, תיאר ברודבנט, המכהן כבישוף של צפון מערב לונדון בעשר השנים האחרונות, את משפחת המלוכה כ"חבורה של מתפרפרים", שנישואיהם הכושלים הרבים "עלו להם ביוקר". הבישוף הוסיף וכינה את החתונה "הקשקוש הלאומי", ואת יסודותיה של המלוכה הבריטית "מושחתים וסקסיסטיים".

הדברים החריפים עוררו סערה בבריטניה, וסחטו גינויים מכל עבר. בעייתו העיקרית של ברודבנט כעת, היא העובדה כי הממונה עליו, הבישוף של לונדון, ריצ'רד צ'רטרז, הינו חבר קרוב של הנסיך צ'רלס.

החתונה - בשבוע האחרון של אפריל

מועד החתונה המתוכנן הוא השבוע האחרון של חודש אפריל הקרוב, והיא תתקיים, ככל הנראה, בכנסיית וסטמינסטר בלונדון. מבית המלוכה נמסר, כי התאריך המדויק מצוי בתיאומים מול יתר בני המלוכה והצמרת הפוליטית במדינה. אם לא יימצא תאריך פנוי, ייבחן מועד חלופי בחודשי הקיץ.

כמו כן, הנסיך וויליאם מתעקש להיות מעורב בהכנות לחתונה ומבקש לאשר כל פרט קטן בה. מקור בבית המלוכה מסר לעיתון, כי מצב העניינים הזה יוצר חיכוכים בארמון, ומתסכל את האב הגאה, הנסיך צ'רלס. על פי הדיווח, המלכה אליזבת בעצמה, איננה מודעת לתכניות: "המלכה התבדחה שאין לה מושג שחוק מה קורה", סיפר ל"דיילי מייל" מקור בארמון.

את הציבור האנגלי, כל זה לא מטריד - הוא ממשיך להיות מאוחד מאחורי הנסיך, בן משפחת המלוכה המועדף. מסקר שפרסם היום עיתון ה"טלגרף" עולה, כי כ-55% מהבריטים היו מעוניינים לראות את כתר המלוכה מדלג על הנסיך צ'רלס, ועובר ישירות לנסיך וויליאם. 64% מהנשאלים אמרו כי וויליאם וקייט כמלך ומלכה יטיבו עם האינטרס ארוך הטווח של הממלכה הבריטית, לעומת 19% בלבד שאמרו זאת על צ'רלס ואשתו קמילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully