וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: על המו"מ להתמקד בכלכלה ובביטחון

על רקע הדיווחים על ההכנות לפתיחת השיחות הישירות כבר ביום שני הקרוב, אמר שר החוץ ליברמן כי על המו"מ להתמקד בנושאי הכלכלה והביטחון והביע ספק כי נושאי הליבה ניתנים לפיתרון

שר החוץ אביגדור ליברמן התייחס אמש (שישי) לפתיחת השיחות הישירות בין ישראל והפלסטינים. בתום ביקורו בקפריסין אמר ליברמן כי על המשא ומתן להתמקד בסוגיות הביטחון והכלכלה, והביע חשש כי לא ניתן יהיה לפתור סוגיות חשובות כגון ירושלים ובעיית הפליטים.

בדברים שנשא בתום פגישתו עם שר החוץ הקפריסאי, מרקוס קיפריאנו, אמר ליברמן כי "העימות הישראלי-פלסטיני הוא מורכב. הגישה הטובה והמציאותית ביותר היא הסכם או פתרון מתווך לטווח ארוך".

ליברמן הוסיף, כי השיחות בין הצדדים צריכות להתמקד בנושאי ביטחון וכלכלה, אך הביע אי-ודאות לגבי מציאת פתרון ממושך בשנה הקרובה או בזו שאחריה. ליברמן אמר עוד, כי הוא חש חוסר ודאות באשר ל"עימותים רגשיים, כגון אלה בהם מעורבים פליטים, התנחלויות יהודיות וירושלים ניתנים לפתרון".

בתוך כך, חבר הוועד המרכזי של פתח, נביל שעת', דיווח אתמול לעיתון הפלסטיני "אל-איאם", כי צוותי המשא ומתן מהצד הישראלי והפלסטיני ייפגשו ביריחו ביום שני הקרוב לצורך פגישת הכנה לפתיחת המשא ומתן הישיר. בפגישה ינכחו שני ראשי צוותי המשא ומתן, סאיב עריקאת מהצד הפלסטיני ויצחק מולכו מהצד הישראלי, והיא תיערך תחת פיקוח אמריקאי.

עדכון ראשון: 22:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully