וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 32 שנה: הבן החטוף התאחד עם אביו

קרוב ל-33 שנים של חיפושים הגיעו לסופן: הבן והאב התאחדו, לאחר שב-1977 נחטפה האם ההרה על ידי חיילים, נרצחה, והבן הועבר למשפחה אחרת. האב: "ידעתי שאמצא את בני"

אב מארגנטינה, העביר את 32 השנים האחרונות בחייו בחיפוש אחר בנו האבוד, שנחטף ב-1977 כאשר הוא עדיין עובר ברחם אימו. אמש (רביעי) הסתיימו החיפושים והשניים התאחדו מחדש במפגש מרגש.

אבל מדריאגה ואשתו סילביה קווינטילה היו חברים בשנות ה-70 בארגון שמאל בארגנטינה, אשר נחשד בהברחת נשק. ב-1977 נחטפה סילביה ההרה על ידי חיילים ארגנטינאיים, בתקופה סוערת של מאבקים פנימיים במדינה, במהלכה נעלמו יותר מ-400 ילדים ומתו כ- 30,000 בני אדם.

סילביה נרצחה על ידי החיילים מיד לאחר שילדה את בנה בשבי, והבן נותר ערירי ונחשב כמיותם מהוריו. הבן הועבר לחזקת משפחתו של קצין צבא ארגנטינאי, אשר הסתירה ממנו את זהותו האמיתית.

במשפחה גידלו אותו כאחד הילדים והעניקו לו את השם אלחנדרו רמירו. מדי פעם עלו בלבו חשדות בדבר מקורותיו הביולוגיים, שכן מראהו שונה באופן משמעותי מזה של אחיו. בסופו של דבר אזר הבן אומץ, פנה אל סבתו והצליח לחשוף את זהותו האמיתית ולהתחקות אחר שם אביו.

האב בן ה-59 סיפר בתקשורת המקומית כי הוא מעולם לא הפסיק להאמין כי ימצא את בנו, והשניים התאחדו אמש. "לעתים שאלתי את עצמי לשם מה אני חי. כשחיבקתי אותו לראשונה, הרגשתי שהתמלא חור גדול שהיה בנשמת זמן רב", אמר בהתרגשות. הבן היה מאושר אף הוא, והחליט לאמץ את שם המשפחה של אביו ואמו, מדריאגה-קווינטילה. "זו הפעם הראשונה בחיי שאני יודע מי אני", אמר הבן.

  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully