וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטת המין ברשות: אבו מאזן יפטר את מקורבו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

12.2.2010 / 10:47

גורם בכיר ברשות מסר לעיתון "אל חליג" כי בכוונת יו"ר הרשות הפלסטינית לפטר את יד ימינו, ד"ר אל-חוסייני, לאחר חשיפת הקלטת בה הוא נראה מראיין את מזכירתו בחדר המיטות

"יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן זועם על ראש לשכתו ד"ר רפיק אל-חוסייני שהוצג בקלטת בערוץ 10 כמעורב בשחיתות מינית, ובכוונתו לפטר אותו מתפקידו לאחר שישוב מהודו ביום שבת" – כך דיווח היום (שישי) מקור פלסטיני בכיר לעיתון "אל-חליג'" היוצא לאור באיחוד האמירויות. מקורביו של אבו מאזן מסרו לעיתון כי ה"ראיס" נחוש לשמור על יראת הכבוד ועל המוניטין שלו ושל הרשות הפלסטינית ולפיכך בכוונתו לוותר על שירותיו של אל-חוסייני.

השבוע חשף הממונה לשעבר על המלחמה בשחיתות במנגנון המודיעין הפלסטיני, פהמי שבאנה, מסמכים וצילומים שמהם עולה כי בכירים ברשות שלשלו לכיסם מיליוני דולרים מכספים שנתרמו לרשות ממדינות אירופה. בנוסף הוצגה קלטת וידאו שבה נראה אל-חוסייני, כשהוא מקיים "ראיון עבודה" בחדר המיטות עם מזכירה מיועדת ומכפיש את אבו מאזן ואת יו"ר הרשות לשעבר יאסר ערפאת.

המקור מסר לעיתון כי מיד לאחר פרסום הפרשה מיהרה הרשות הפלסטינית להכחיש כל מעורבות של אל-חוסייני והאשימה את ישראל ברקימת מזימה נגדה. אולם "קלטת הווידאו ששודרה לא משאירה מקום לספק שאל-חוסייני מעורב בפרשת שחיתות מינית". לדבריו, אבו מאזן צפה כבר בקלטת והביע "זעזוע כבד".

בכיר ברשות אמר השבוע לוואלה! חדשות כי שבאנה "חשף את הפרשה בעיתוי לא מקרי ולא תמים בכלל". לטענתו, חשיפת הפרשה בעת הזו נועדה לפגוע במאמצים לחדש את המשא ומתן עם ישראל. הבכיר הודה כי "קיימת שחיתות ברשות" אולם "לא בהיקפים שדובר עליהם בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully