וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן הציגה את שברי "המל"ט הישראלי שהופל בנתאנז"

הטלוויזיה האיראנית פרסמה תצלומים המתעדים, לכאורה, את חלקי המטוס הישראלי שהושמד אמש בשמי המתקן הגרעיני בלב המדינה. משמרות המהפכה: המטוס המריא ממדינה שאינה ישראל

צילום: הטלוויזיה האיראנית, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

כלי תקשורת באיראן פרסמו הבוקר (שני) תצלומים המתעדים, לכאורה, את המל"ט הישראלי שהופל סמוך למתקן ההעשרה בנתאנז. בסרטון שפרסמה הטלוויזיה האיראנית, נראו שברים מונחים על הקרקע, ונטען כי מדובר במטוס ללא-טייס מסוג "הרמס". לדברי האיראנים, המטוס, שהופל ביום שבת, המריא ממדינה שאינה ישראל.

הטענות להפלת המטוס מסוקרות בהרחבה בכלי התקשורת באיראן, ודיווחים בנושא התפרסמו הבוקר בשעריהם של מרבית העיתונים היומיים במדינה. בישראל מסרבים להגיב לטענות.

ראש מערך ההסברה של יחידות ההגנה האווירית במשמרות המהפכה, הגנרל רמזן שריף, אמר אמש כי כמה מחלקי המטוס נותרו "שלמים ומתפקדים". לדבריו, נעשים ניסיונות לפענח את הנתונים שנאגרו בו. "בשלב זה אנחנו מנתחים את המידע של כלי הטיס הזה. המומחים שלנו לומדים את חלקיו", מסר שריף לסוכנות הידיעות "פארס".

חדשות נוספות מהעולם
מצמרר: המכתב שהבריח האמריקני משבי דאעש
אחרי ארבעה חודשים: ממשלת צרפת פוזרה שוב
מוקד נוסף של אבולה? קונגו אישרה שני מקרי מוות

שברי מל"ט ישראלי שאיראן טוענת שהפילה באזור נתאנז – אוגוסט 2014. סוכנות הידיעות תסנים, צילום מסך
שברי מל"ט "הרמס" ישראלי, לטענת איראן, כפי שהוצגו הבוקר/צילום מסך, סוכנות הידיעות תסנים

מפקד יחידות ההגנה האווירית של משמרות המהפכה האיראניים, בריגדיר-גנרל אמיר עלי האג'יזאדה, מסר כי בכוונתו "לחשוף בקרוב פרטים נוספים" על כלי הטיס והאופן בו הופל על ידי כוחותיו.

לפי הודעה שמסרו אתמול בצהריים משמרות המהפכה לסוכנויות הידיעות במדינה, יחידות ההגנה האווירית הפילו מל"ט שניסה לחדור לתחום האווירי של מתקן הגרעין. לטענת האיראנים, הוא הופל באמצעות טיל נגד מטוסים בעת שהתקרב "לאזור הגרעיני האסור בנתנז". "טיל פגע במל"ט הריגול לאחר שיחידות ההגנה האווירית עקבו אחריו", נכתב. עוד נמסר בהצהרה כי "הניסיון הכושל חשף פעם נוספת את הטבע של המשטר הציוני והוסיף דף שחור נוסף לעברו האפל ומחרחר המלחמה שמלא בפשעים ורשעות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עיתוני איראן מסקרים את הפלת המל"ט:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully