וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני בן 14 נהרג מאש צה"ל ליד בית ספר באזור רמאללה

הנער נורה במהלך פעילות לאיתור מיידי אבנים ליד הכפר ג'ילזון. סיבת הירי אינה ברורה. סוכנות הידיעות "מען" דיווחה שהוא נורה בגבו על ידי צלף ישראלי. נפתחה חקירת מצ"ח

נער פלסטיני בן 14 נורה אתמול (שבת) למוות בידי כוח צה"ל ליד מחנה הפליטים ג'ילזון שאזור רמאללה. מתחקור ראשוני של האירוע בצה"ל עולה כי כוח של חטיבת גבעתי מגדוד צבר פעל בגזרת הכפר על מנת לאתר מיידי אבנים. במהלך הפעילות, התפתח אירוע אלים במסגרתו ביצעו החיילים נוהל מעצר חשוד, ירו לאוויר ומסיבה שאינה ברורה נורה הנער. מדובר צה"ל נמסר כי "במהלך פעילות יזומה של כוח צה"ל בין ביתאל למחנה הפליטים ג'ילזון התקבל דיווח על נער פלסטיני שנורה ונהרג. נפתחה חקירת מצ"ח בנושא".

עוד בנושא צבא וביטחון:
"גרמניה תמכור לישראל שתי משחתות במיליארד אירו"
הפיצוץ בגבול סוריה אתמול: מטען שהופעל נגד כוח צה"ל
הקצין שכמעט איבד את ראייתו זכה לתעודת הוקרה

התפרעויות במהלך הלווית האסיר הפלסטיני מיסרה אבו חמדיה בחברון, אפריל 2013. יואב דודקביץ'
בשבועות האחרונים נערכות במקום מדי יום הפגנות אלימות/יואב דודקביץ'

סוכנות הידיעות הפלסטינת "מען" דיווחה כי וואג'י וואג'די א-רמחי נורה באש חיה בגבו על ידי צלף ישראלי בכניסה לבית ספרו. א-רמחי נלקח למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים, שם נקבע מתו.

עדי ראייה סיפרו לסוכנות הידיעות כי באזור שבו נורה א-רמחי לא נרשמו ידויי אבנים או עימותים אלימים אחרים שייתכן שגרמו לצה"ל להשיב באש, ועל כן הסיבה לירי אינה ברורה. אביו של הנער סיפר כי החיילים ירו בבנו "לשם ההנאה". הוא הוסיף כי הצלף שירה בבנו ביצע את הירי מעמדת שמירה בבית-אל, וכי הוא ירה לעבר א-רמחי כדור בודד.

בשבועות האחרונים נערכות במקום מדי יום הפגנות אלימות של פלסטינים שמיידים אבנים לעבר היישוב בית-אל הסמוךף כולל ניסיונות חוזרים לפרוץ את גדר היישוב.

(עדכון ראשון: 18:41)

לפניות לכתבים:
אמיר בוחבוט - amirbohbot@walla.com
יהושע בריינר - joshjosh@walla.com

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully