וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש להידבקות באיידס: צילומי הפורנו בארה"ב הופסקו

לאחר שהתברר כי שחקן בתעשייה נושא את נגיף ה-HIV הוחלט להשהות את כל הצילומים. לא דווח אם מדובר בגבר או אישה. שחקנים נוספים עוברים בדיקות על מנת לוודא שלא נדבקו

תעשיית הסרטים למבוגרים בלבד בארצות הברית השהתה את כל הצילומים לאחר שהתברר כי שחקן נושא את נגיף ה-HIV, הגורם למחלת האיידס, כך דיווחו היום (חמישי) כלי תקשורת בארה"ב. לא פורסם שמו של השחקן ואף לא ידוע אם מדובר בגבר או אישה. גורמים בתעשייה לא מסרו מתי התקבלה תוצאת הבדיקה החיובית. על פי הדיווחים, השחקן לא נדבק במהלך צילומים לסרט פורנוגרפי.

מכורים לפורנו. ShutterStock
שחקנים נוספים בתעשייה עוברים בדיקות/ShutterStock

במקביל להשהיית הצילומים, שחקנים בתעשייה עוברים בדיקות על מנת לוודא שלא נדבקו בנגיף. דיאן דיוק, מנכ"לית "קואליציית חופש הביטוי", קבוצת הסחר בתעשייה, אמרה כי "ההקפאה תבוטל ברגע שהסיכון להעברה (של הנגיף) יוסר".

השחקנים חויבו להשתמש בקונדומים

רק בסוף השבוע האחרון ספגה תעשיית הפורנוגרפיה האמריקנית מהלומה קשה, עם כישלון המאבק המשפטי בדרישה לחייב את השחקנים להשתמש בקונדומים. בית משפט פדרלי דחה את טענת מפיקי הפורנוגרפיה בקליפורניה, לפיה התקנה החדשה אינה חוקתית.

התקנה היא יישום של חוק שעבר ברוב גדול במשאל עם שנערך במדינה ביום הבחירות לנשיאות בחודש נובמבר 2012, המכונה "התקנה למין בטוח יותר בתעשיית הסרטים למבוגרים במחוז לוס אנג'לס", או "צעד B". נשיא הקרן למלחמה באיידס בלוס אנג'לס, מייקל וינשטיין, אמר כי הפסיקה היא "ניצחון אדיר, שתורם בטווח הארוך לבריאותם של השחקנים בתעשייה".

בסוף שנת 2010 הושבתה תעשייה הפורנוגרפיה בחלקים גדולים מארצות הברית אחרי שכוכב הפורנו דריק בורטס אובחן כנשא HIV. בורטס נטש את התעשייה והפך לאחד הדוברים הבולטים הקוראים לחייב שימוש בקונדומים בסרטי פורנו. בהלה נוספת ממגפה בשנה שלאחר מכן התבררה כהתרעת שווא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully