וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנחל שחושמל בטייזר: "כואב שילדיי ראו אותי מתפתל"

יהושע בריינר

18.8.2013 / 11:54

בועז אלברט מיצהר התייחס למעצרו האלים בחמישי: "המשטרה פועלת כאילו הם בריונים במדים". על צו ההרחקה: "אם יש נגדי ראיות אז שהמשטרה תואיל להגיש נגדי כתב אישום"

צילום: דוברות יצהר, עריכה: מיכאל ברגמן

(צפו בתיעוד מעצרו של בועז אלברט)

"הדבר הכי קשה זה היה כשהילדים שלי היו צריכים לראות אותי מחושמל ומתפתל על הרצפה, זה היה הדבר שהכי כאב לי", כך אמר הבוקר (ראשון) לוואלה! חדשות פעיל הימין בועז אלברט מיצהר. אלברט נעצר בעזרת שימוש באקדח טייזר - נשק הלם חשמלי - בליל חמישי על ידי המשטרה וסרטון המעצר עורר דיון על השימוש המופרז בכוח של המשטרה.

בעקבות האירוע שתועד על ידי חברו של אלברט הורה היום מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, על הקפאת השימוש באקדח טייזר בקרב כלל השוטרים במשטרת ישראל. דנינו מינה צוות בדיקה באגף המבצעים לבחון את יעילות השימוש בטייזר, והשימוש בו יוקפא עד לסיום הבדיקה.

אלברט שוהה הבוקר ביישוב שערי תקווה בעקבות הנחיית בית המשפט. הוא נעצר לאחר שסירב לקיים צו הרחקה מנהלי שהוציא נגדו אלוף פיקוד מרכז, ניצן אלון, שהורה על הרחקתו מיהודה ושומרון למשך חצי שנה. אלברט הודיע ברבים כי הוא אינו מתכוון לעזוב את יצהר, מה שהוביל למעצרו האלים בחמישי, אך הדגיש שלא התנגד למעצר והיה ניתן לעצור אותו באזיקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגיש שלא התנגד למעצר. אלברט מקבל טיפול לאחר מעצרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לצערי הרב, המשטרה פועלת כאילו הם בריונים במדים ואלימות משטרתית היא דבר לא לגיטימי ולא משנה גם זה מול אדם מהימין או אדם מהשמאל", אמר. "יש לי דעה מוצקה מה צריך להיות גורל הערבים ואיך צריכה להיראות מדינה יהודית אבל שום דבר מזה אינו מצדיק את האלימות שהייתה כלפיי".

אלברט הממתין בימים אלה לדיון בבקשת המשטרה לעצור אותו עד תום ההליכים קיבל גיבוי ביום שישי מחברי כנסת רבים מהימין ואף מיו"ר מרצ זהבה גלאון שגינתה בחריפות את התנהלות המשטרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני אדם בן 40 עם שישה ילדים ויש לי כרם משלי וזה שיא העונה מבחינתי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"האמת היא שציפיתי לראות את ההתנגדות של זהבה גלאון, וכאשר זה נוגע לזכויות אדם של יהודים זה לא משנה אם האדם גר ביצהר או מהן דעותיו הפוליטיות ואני מזמין גם את אנשי מרצ לבוא לביתי ולדבר על הנושאים הללו. אני לא מסכים עם זהבה גלאון למשל בסוגיית הגויים בארץ אבל בעניינים כמו בריונות במדים ופגיעה בזכויות אדם יש לנו בסיס משותף".

"אני לא מכיר בצו הזה"

לדברי אלברט, הוא איננו מתכוון, על אף מעצרו, לקיים את צו ההרחקה המנהלי ותוקף במילים חריפות את אלוף הפיקוד: "אני לא מכיר בצו הזה. כל מי שיש לו רצון בסיסי לצדק ויושר צריך לצאת נגד צוויי ההרחקה הללו. מגרשים אדם מביתו מבלי לתת כל הסבר או להגיד לו במה מדובר. אם יש נגדי ראיות אז שהמשטרה תואיל להגיש נגדי כתב אישום אבל כל מה שאמרו לי זה שאני צריך לעזוב את ביתי ואת פרנסתי מטעמי ביטחון וזה לא מקובל עליי".

"כל חטאי הוא שאני כותב מאמרים נגד מדיניות ההשפלה של ניצן אלון והאלוף לא אוהב שכותבים נגדו", הוסיף אלברט. "אבל אני אדם בן 40 עם שישה ילדים ויש לי כרם משלי וזה שיא העונה מבחינתי. אני לא איזה נער בן 15-16. מישהו בכלל יכול להעלות על דעתו שבזמני הפנוי אני הולך לרסס גרפיטי על מסגדים?", שאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully