וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבות הרייטינג ברמדאן: הפרס הגדול - תינוק נטוש

מנחה תכנית בשעת שיא בפקיסטן העניק שני תינוקות נטושים לזוגות חשוכי ילדים. בפרק ששודר בשבוע שעבר קיבל זוג נרגש תינוקת ש"הושלכה על ערמת אשפה". האם: "זו מתנה של רמדאן"

תכנית טלוויזיה בפקיסטן החליטה ללכת עד הסוף במלחמת הרייטינג בחודש הרמדאן: במהלך שידור התכנית בשעת השיא, העניק המנחה אמיר חוסיין, המכונה ד"ר אמיר, לזוגות חשוכי ילדים שני תינוקות נטושים. בפרק ששודר בשבוע שעבר, הציג חוסיין תינוקת לקהל ואמר: "זוהי ילדה יפהפייה שהושלכה על ערמת אשפה על ידי מישהו. תראו כמו היא יפה ותמימה".

התינוקת נמסרה לזוג חשוך ילדים על ידי מועמר רזמן צ'היפה, מנהל קרן רווחה על שמו. האם הטרייה הנרגשת תיארה את הילדה כ"מתנה של רמדאן". בעלה, ריאז עודין, סיפר על התסכול שהוא ואשתו חווים נוכח העובדה שהם אינם מצליחים להביא תינוקות לעולם: "אלו היו 14 שנים קשות, אנשים אמרו לנו לנסות להתחתן עם אחרים אבל שמרתי על סבלנותי וביקשתי מאשתי להיות סבלנית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תראו כמו היא יפה ותמימה". ד"ר אמיר מחזיק בתינוקת הנטושה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהל קרן הרווחה אמר כי "יש לנו תינוקות נטושים רבים, שהושלכו לזבל או למקומות מזוהמים אחרים. לעיתים קרובות אנחנו מוצאים רק את הגופות שלהם – כך שהמסר שלנו הוא להביא אותם אלינו ולא פשוט לנטוש אותם". עוד סיפר כי הזוג פנה בעבר לארגון שלו בניסיון למצוא ילד שיוכלו לאמץ.

התכנית מתגאה בכך שהיא "מורחת משחה על פצעי המדוכאים". בתכניות אחרות חילק המנחה מגרשים לבנייה, מערכות קולנוע ביתי, מכונות כביסה ומחשבים. הקרב על לב הצופים הוא קשה במיוחד במהלך הרמדאן. בשנה שעברה, שודרה תכנית בה נראה אדם ממיר את דתו מהינדו לאיסלם ובתכנית אחרת הזמינו את הצופים לראות גירוש שדים.

פקיסטן היא מדינה מוסלמית שמרנית, שהעונש בה על לידת תינוקות מחוץ למסגרת הנישואים יכול להיות עונש מוות. מאות תינוקות, במיוחד בנות, ננטשים מדי חודש. לפי החוק בפקיסטן, כל אדם שנטש תינוק עלול לעמוד בפני עונש של שבע שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully